Problemen verwarming Boxster 986

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Problemen verwarming Boxster 986

• Maker
    Discussie
  • Gisteren opgemerkt :

blower van de verwarming draait volle bak maar geen luchtstroom door de ventilatiegaten op dashboard en voorruit.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Kijk eens of dat plastieken hendeltje niet los zit of gebroken is dat die klep bediend.

@RSR

alle functionaliteiten van het paneel werken, kan lucht naar venster, dashboardventilatie en voeten zetten. Blower is regelbaar.
        In verhouding tot het toerental van de blower komt er echter niet veel lucht uitgeblazen.

Ik heb vorig jaar de blower vervangen daar de oude nogal veel lawaai maakte. Het probleem heeft zich vanaf dan voorgedaan, te weinig luchtstroom bij blower op max stand.

Je bediening paneel zal stuk zijn en als je het wil testen of het dat zeker is vijs het los en kom dan tot hier als je wil. Ik heb er een liggen dat werkt en dat we gebruiken om zo die zaken te testen en je mag het effe in je wagen steken om zekerheid te hebben. Ben er bijna 90% zeker van dat dit het probleem zal zijn.

@ TheFab : heb je het probleem nu gevonden ??

@ deepee : thx, heb de manual al gedownload.

Ik zal hem vanavond eens raadplegen.

als je wil stuur ik je via mail de 11 pag uit het werkplaatshandboek mbt het ventilatiesysteem.

Motor draait op volle kracht en kan ook geregeld worden via de -/+ toetsen op de console.
                  Ik denk eerder dat de selectiekanalen voor de luchtstroom niet geselecteerd worden.

hoor je de motor draaien of ook lucht verplaatsen?
                    ja, waar komt deze dan wel uit behalve ventilatiegaten op dashboard en voorruit?
                    neen, ventilator checken

ventilatie986.jpg

Interieurfilter er al uitgenomen, nog hetzelfde probleem

Interieurfilter verstopt ??

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.