Product voor het cleanen van mijn achterraampje

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Product voor het cleanen van mijn achterraampje

• Maker
    Discussie
  • Wie heeft voor mij de gouden tip of het product voor het volledig cleanen en als nieuw zetten van mijn achterraampje?

Ik weet het, vervangen door een nieuwe softtop met glazen ruit, maar liever niet dus omdat de softtop nog in vrij goede staat is.

Dank bij voorbaat!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
    • [quote=”911_NL” post=116106]

Dat gaat over het dak, niet over het ruitje :sarcastisch [/quote]
      Laatste reply in die link 😉
      + 3 links naar andere threads, er moet nog iets te zoeken overblijven ook hé?! 😈

[quote=”Mushroom” post=114326]Een beetje googelen en we kwamen bij onze Nederlandse vrienden terecht
        Click[/quote]

Dat gaat over het dak, niet over het ruitje :sarcastisch

Dak met groen (of zwarte) zeep .. welke overigens donker-geel van kleur is :wtf:

Ruitje met koper-poets .. zoals Wim ookal schreef :respect2:

Wim

Is inderdaad niet over raam ik kwestie, maar gaat om resultaat. 😉

Maar mag ook een foto plaatsen van raam in kwestie. :mrgreen:

Sneller dan Wim … :sarcastisch

Wim mag zeker een voor en na foto posten. We kunnen er (zoals steeds!) enkel uit leren.

[quote=”cabrio wim” post=116068]Heb daar helaas geen foto van, maar ik zal een stukje doen van dat plastic, is toch nodig.[/quote]

Altijd fijn te zien dat mensen zo actief zijn, bedankt om in mijn plaats te antwoorden Wim 😉 😀

Ik zal eerst eens andere koperpoets gaan halen, miss is de bus die ik hier nog staan heb een klein beetje te oud 😯

Wim

Heb daar helaas geen foto van, maar ik zal een stukje doen van dat plastic, is toch nodig.

[quote=”PVB” post=116061]Koperpoets… Nope :cry:[/quote]
                  Kan je eventueel een foto posten van het raam in kwestie?

Wim

Hoe koperpoets nope. ruzie 😉

Je moet wel poetsen hè, en niet aaien. :mrgreen:
                    En de buiten en binnenkant doen.
                    Ik heb daar al ruiten met helder gekregen die melkwit waren.

Koperpoets… Nope 😥

[quote=”bladerunner” post=114382]Volgens mij is de Wim geen persoon maar Wikipedia himself. :respect2: :respect2:[/quote]

Wimipedia.. 😆 😆

Of hij zit 24h aan de PC/Laptop/Tablet/Smartphone… :mrgreen:

Volgens mij is de Wim geen persoon maar Wikipedia himself. :respect2: :respect2:

Wim

Is niet zo moeilijk, want krijt zit in de meeste poetsproducten. 💡 😉

Een oude man heeft mij ooit geleerd om krassen en doffe vlekken uit gevoelige oppervlakken te polijsten met krijt 😯

Men neemt een stuk bord krijt en schrijft op schuurpapier.
                                Het poeder dat je dan krijgt wrijf je met een zachte doek op het te behandelen oppervlak met verbluffende resultaten.

Ik doe dit nu nog regelmatig met mijn GSM scherm.

Koperpoets zal wellicht sneller en makkelijker zijn.
                                Toch wilde ik deze tip aan eenieder hier doorgeven.

[quote=”CarCleaner” post=114351]Alles eerst goed afplakken en dan ff polieren he !! Alleen den binnenkant moet je manueel doen.Product van Meguaers is ook goed alleen een hele fles kopen voor 1 raampje :wtf:

Grtzzz[/quote]

Is klein flesje van 125 cc. Kost ergens 10 of 12 €, dus valt best mee.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.