Product voor het cleanen van mijn achterraampje

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Product voor het cleanen van mijn achterraampje

• Maker
    Discussie
  • Wie heeft voor mij de gouden tip of het product voor het volledig cleanen en als nieuw zetten van mijn achterraampje?

Ik weet het, vervangen door een nieuwe softtop met glazen ruit, maar liever niet dus omdat de softtop nog in vrij goede staat is.

Dank bij voorbaat!

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
  • Wim

En zal een stuk goedkoper zijn ook als dat gerenommeerde merk. :relaxman:

Bedankt voor de tips mannen!
        Topics over koperpoets is niet meteen iets waar we gaan naar zoeken hier op de fora 😎

Ik ga er alvast eens achteraan.

Wim

Zie je dit stukske plastic, dat is gedaan met koperpoets, want ruitje viel anders uit de toon na de resto.

Wim

[quote=”Mushroom” post=114326]Een beetje googelen en we kwamen bij onze Nederlandse vrienden terecht
            Click[/quote]

Waarom daar googelen, is niet de eerste keer dat ik dit hier neerschrijf. 😈 😉

Wim

[quote=”PVB” post=114320][quote=”Mushroom” post=114317]Ik lees altijd : koperpoets.[/quote]

Zijn er hier mensen die met “koperpoets” voor het reinigen van een plastiek raampje ervaringen hebben?[/quote]

Yep. en er is niks goedkopers en wat beter werkt als koperpoets.
              Stukske plastic gaat weer zo helder worden als een glas, en haalt ook de doffe plakken weg.
              Wel aan allebei de zijdes bewerken, dus binnen en buiten, en in vlakken van ongeveer 15 op 15 werken.
              Resultaat is verbluffend.

Alles eerst goed afplakken en dan ff polieren he !! Alleen den binnenkant moet je manueel doen.Product van Meguaers is ook goed alleen een hele fles kopen voor 1 raampje :wtf:

Grtzzz

ik gebruik gewoon polish voor de lak. Lukt ook goed!

Een beetje googelen en we kwamen bij onze Nederlandse vrienden terecht
                    Click

Destijds perfecte resultaten met een productje van de de BMW dealer.

[quote=”Mushroom” post=114317]Ik lees altijd : koperpoets.[/quote]

Zijn er hier mensen die met “koperpoets” voor het reinigen van een plastiek raampje ervaringen hebben?

Ik lees altijd : koperpoets.

[quote=”Jochen” post=114309]Mcguiers – plastic cleaner.
                            Heb i kzelf ervaring mee en is ok.[/quote]

Haalt het ook licht matte vlekken weg?

Mcguiers – plastic cleaner.
                              Heb i kzelf ervaring mee en is ok.

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.