Profiel afbeelding/foto.

Home Forum Porscheforum mededelingen Profiel afbeelding/foto.

• Maker
    Discussie

• Wim

Geachte forumleden,

Ik krijg de laatste dagen regelmatig gerapporteerde melding en mail dat iemand anders bij zijn post jouw foto heeft staan.
      Dit is gemeld aan David en weet niet of er iets aan gedaan kan worden.
      Het is n.l in draadjes die al meerdere jaren oud zijn, dus zal met een update in die jaren of laatste iets fout gegaan zijn..
      Ik kan hier helaas niks aan veranderen, en hoop door deze melding dat je mij niet meer mailt of een rapportage daar van maakt.
      Ik hoop dat ze her weer goed krijgen.

Grtz, Wim.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
      • Hoi Forummers, ik heb dit reeds eerder gemeld, om één of andere reden gaat de software zelf foto’s plaatsen bij profielen die geen foto hebben ingesteld. Meestal neemt de soft dan de foto van de persoon die de pagina op dat moment bekijkt.. we zijn hiervan op de hoogte en proberen hier een oplossing voor te vinden. Dat was trouwens één van de redenen waarom ik een oproep geplaatst heb om allemaal een profiel en coverfoto in te stellen. Maar we zoeken nog verder in de code om hier een oplossing voor te vinden.

[quote=”Ghost” post=205716]Wim
          Het was mij deze middag ook opgevallen in dit ( https://porscheforum.be/forum/24-algemeen/29214-velgen-polieren?limitstart=0 )draadje.
          CAB88 heft blijkbaar mijn foto.
          Er is daar nog iemand die dat ook meld dat zijn foto wordt gebruikt.
          Voor mij geen problem maar meld gewoon wat ikzelf zag.[/quote]

Voor mij ook geen probleem. Meld ook maar dat ik in bewuste draad niet jouw foto zie maar mijn eigen. Wat heeft die CAB88 wat wij niet hebben?

Vandaar dat het belangrijk is het te melden als je iets raars ziet.
            Dan zoveel mogelijk info doorgeven dan kunnen de eigenaars en moderators hun dun doen 😉

EDIT CAB88 heeft nog steeds mijn foto LOLROFL

Nee is niet meer zo ,althans bij mij toch niet als ik naar het bewuste draadje ga kijken 😉
              Wel raar dat iedereen blijkbaar bij dezelfde persoon zijn eigen afbeelding zag staan .
              Eigenlijk wel grappig ….Wim kan ik ook zo’n profielkadertje krijgen dat iedereen zijn afbeelding pikt ? Haha….

ofwel ken ik niet iedereens avatar, ofwel zien jullie spoken 😀 de meeste die ik ken lijken mij toch correct; of is er al een ingreep gedaan door de webmaster?

Ik heb de mijne ook al bij iemand anders gezien haha

Die maakt het wel bont die CAB88 ,nu heeft die ook al mijn profielfoto gekidnapt ! 😉

Da’s raar ! Als ik daar ga kijken staat daar mijn forumafbeelding !?

Is me vanmiddag ook opgevallen.
                        Ook bij het topic , velgen polieren, staat een foto van mijn profiel bij een post van 8 jaar geleden door CAB88.
                        Het betreft een foto van mijn wagen dewelke ik slechts 1,5 jaar heb.

Wim
                          Het was mij deze middag ook opgevallen in dit ( https://porscheforum.be/forum/24-algemeen/29214-velgen-polieren?limitstart=0 )draadje.
                          CAB88 heft blijkbaar mijn foto.
                          Er is daar nog iemand die dat ook meld dat zijn foto wordt gebruikt.
                          Voor mij geen problem maar meld gewoon wat ikzelf zag.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.