Profiel invullen maakt t leuker

Home Forum Porscheforum Porscheforum mededelingen Profiel invullen maakt t leuker

• Maker
    Discussie
  • Mag ik aan al onze leden vragen om jullie profiel correct in te vullen, ook je geboortedatum en graag ook een profiel en coverfoto op te laden… Dat maakt het leuker voor iedereen, zo kan men je herkennen, aan je uiterlijk of aan je wagen als je er liever je gezicht niet op zet, of wil je liever helemaal anoniem op het forum zitten, plaats er dan een leuk Porsche gerelateerd fotootje of een fotootje dat jou symboliseert, dat kleed de site wat meer aan en maakt het uiteraard leuker…  😉 Bedankt voor de medewerking 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • J

[quote=”Hinske” post=277039]…..dat kleedt de site wat meer aan en maakt het……
      Gelieve correct Nederlands te gebruiken.
      Sans rancune.[/quote]

Serjeus jom?
      Sins wanneer is ‘sans rancune’ ook al correkt vloms?

Ik klap gelijk ik klap, soms is da netjes, soms nie.
      😉

😆

[quote=”Hinske” post=277039]…..dat kleedt de site wat meer aan en maakt het……
          Sans rancune.[/quote]

WTF? Van waar komt dit ineens? :happy: :happy: :happy:

…..dat kleedt de site wat meer aan en maakt het……
            Sans rancune.

Thx Geert :up:

… in de werkbalk klikken op profiel > profielinformatie > handtekening
                tekst aanpassen, venster sluiten

Is er ondertussen al iemand die uitgevlooid heeft hoe je je onderschrift aanpast :popcorn: :think:

Zit/zat met hetzelfde. Foto avatar is na veel pogingen en advies van Deepee gelukt maar onderschrift updaten blijft niet lukken :bounce: Dirk geef AUB aan als de komeet in de buurt is :think:

Thx, ik hou het wel in de gaten en wacht verder geduldig af :think:

:mrgreen:

Ik moet het geluk gehad hebben dat het forum zich eventjes openstelde voor mij.
                        :happydance:
                        Is zo een beetje als een komeet die eens om de zoveel tijd passeert. Als je hem gemist hebt, moet je weer een tijdje wachten voor de volgende passage. :coolness:
                        Alle gekheid op een stokje…..we kennen de onvolmaaktheden van het forum en daar wordt aan gewerkt….

harleyG is er in gelukt maar is vergeten kruimeltjes te strooien en weet dus niet meer hoe :sleep:

Het lukt mij nog steeds niet om mijn onderschrift aan te passen :bounce:

Tijden en interesses hebben de neiging al eens te veranderen , vandaar dat ik het onderschrift wou up-daten. Niet dus , het lukt niet :what: Iemand ?

Ik kan begrijpen dat persoonlijke info liever persoonlijk blijft maar wat toch zeer leuk zou zijn is dat iedereen die op het forum de bezitter is van een of meerdere Porsches daar een aantal foto’s van op zijn profiel zou zetten.
                              Het valt dikwijls voor dat ik een forum lid aanklik en daar enkel een leeg profiel aantref. Ik ben er van overtuigd dat er over elke Porsche wel iets te vertellen of tonen valt wat haar bijzonder maakt en dat is altijd interessant voor anderen…

Alvast bedankt voor de moeite

nog ter aanvulling: max 2 foto’s tegelijk en niet groter dan 0,5 Mb, tenzij je met een afbeeldingslink werkt naar een URL buiten dit forum

Hai Deepee,

Thanks voor de info. Zie hier nog een poging, op de manier die jij aangeeft.
                                  Hopelijk lukt het.

Grtz,

Dave

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Het onderwerp ‘Profiel invullen maakt t leuker’ is gesloten voor nieuwe reacties.