Profiel invullen maakt t leuker

Home Forum Porscheforum mededelingen Profiel invullen maakt t leuker

• Maker
    Discussie
  • Mag ik aan al onze leden vragen om jullie profiel correct in te vullen, ook je geboortedatum en graag ook een profiel en coverfoto op te laden… Dat maakt het leuker voor iedereen, zo kan men je herkennen, aan je uiterlijk of aan je wagen als je er liever je gezicht niet op zet, of wil je liever helemaal anoniem op het forum zitten, plaats er dan een leuk Porsche gerelateerd fotootje of een fotootje dat jou symboliseert, dat kleed de site wat meer aan en maakt het uiteraard leuker…  😉 Bedankt voor de medewerking 😉

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
    • lukt het niet door te klikken op “voeg bestand toe” > browsen naar je foto en klikken op openen > op de groene knop “voeg in” klikken EN dan nog eens onderaan op de rode knop “toevoegen” klikken

en anders met de DIY hulplijn die je HIER op het forum terugvindt?

Ik kan ook nooit geen foto’s opladen, ondanks Jpeg en juiste resolutie. :bounce:
        Zie voorbeelden hieronder

[quote=”deepee” post=212538]maar bespaar je de moeite, sinds de upgrade van het forum kan je je onderschrift FF niet meer aanpassen[/quote] Daarin ben je mis deepee ! ga in pfbbook op t knopje profiel staan, (niet klikken !) dan klik je op wijzig details en dan bij ‘over mij’ kan je je onderschrift wijzigen…

[edit] je hebt gelijk, het past zich niet aan :censored: 🙁 hmm weer iets om van wakker te liggen…

ik denk dat je dAvid bedoelt? maar bespaar je de moeite, sinds de upgrade van het forum kan je je onderschrift FF niet meer aanpassen

ik denk dat je dAvid bedoelt? maar bespaar je de moeite, sinds de upgrade van het forum kan je je onderschrift FF niet meer aanpassen

Is er een verschil tussen profiel en account wat betreft andere PFB leden zien? Account en profiel kan ik blijkbaar niet wijzigen, profiel blijft leeg en account blijft ingevuld zoals het is. Niet zo erg. Maar ik vind ook niet meer terug hoe ik die tekst onderaan mijn posts kan aanpassen. Hoe noemde die mens ook alweer, Aloïs, Aloïs, iets met een A.

Is er een verschil tussen profiel en account wat betreft andere PFB leden zien? Account en profiel kan ik blijkbaar niet wijzigen, profiel blijft leeg en account blijft ingevuld zoals het is. Niet zo erg. Maar ik vind ook niet meer terug hoe ik die tekst onderaan mijn posts kan aanpassen. Hoe noemde die mens ook alweer, Aloïs, Aloïs, iets met een A.

Hallo ik ben Wim en sinds vandaag lid van de porscheforum.

Attachments:
                    • image-3.jpg
                  8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Het onderwerp ‘Profiel invullen maakt t leuker’ is gesloten voor nieuwe reacties.