project jap 3.2 naar RSR singer look replica

Home Forum Zeverhoekje project jap 3.2 naar RSR singer look replica

• Maker
    Discussie

• john
    Deelnemer

vandaag de uitbouw kit gekocht van de 2.8 RSR met dank van de tip van Cristophe :applaus:
      kit kunnen kopen voor 1250€.
      dus het gaat een RSR singer look worden zoals deze maar met een gewone ducktail.

IMG_20110929_143903-1024x768.jpg

IMG_20110929_143803-1024x768.jpg

IMG_20110929_143750-1024x768.jpg

De gekochte kit

20131003_183230_1.jpg

20131003_183418.jpg

20131003_183434.jpg

20131003_183544.jpg

20131003_183506.jpg

als iemand velgen te koop weet voor hier onder graag een tip :hail:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 630)
      • Die codes staan voor sensors of andere elektronische componenten waarvan de binnenkant niet gekend is door de opsteller van de schema’s.

De H62 bvb staat radio bij. Zou een beetje gek zijn om de schema van die radio ook hier volledig te gaan weergeven.

[quote=”john.beton.” post=197590]:lol: geeft een raar gevoel en is het alsof het leven nog sneller voorbij gaat. 😥

daar ik flink werk heb aan de kabelboom ben ik momenteel opzoek naar schema’s in hoge resolutie en heb ik dit al op het net gevonden.
          fusebox printbaar is wel heel knap.
          natuurlijk delen we deze links hier hé. (als jullie er nog hebben in kleur graag voor 3.2 van 1986 row versie)
          :drink:

1988 911 engine wiring diagram (PDF) http://ensaster.com/pics/pelican/diagrams/88-porsche-911-engine-wiring-diagram.pdf
          [/quote]

ik wil dit draadje niet kapen, maar is er iemand die weet waarvoor wat die codes staan in de wiring diagram (zie blauwe pijlen vanop mijn schermafdruk…)
          goh, wat zou het leuk zijn mocht iemand ons zo eens in een 3-tal uurtjes gans die engine-wiring-diagram uitleggen …

waar_staan_deze_voor.png

Heb je hem aan Dekens verkocht, of is hij hem aan het afbouwen voor jouw ?

succes met de ombouw, gaat leuk projectje worden :up:

Hey John,
                Hoe is het met je, nog iets kunnen doen aan den Jap ??

Hey John, laat u maar ne keer goe gaan in het verlof
                  Ik ben benieuwd 😆

😳 er is bijna niks meer gedaan omdat mijn job me 12u per dag opeist en dan is tegen de avond mijn lampje meer dan uit.
                    ik heb wel nog veel onderdelen besteld en hoop dat ik in het groot verlof er terug kan aan beginnen.
                    zelfs bijna niet meer op het forum komen kijken en mijn beetje vrije tijd wat er nog is aan het gezin besteed.
                    komt wel allemaal in orde maar zal nog even tijd nodig hebben.
                    :drink:

hoe gaat het er intussen mee John?

Ive

inderdaad ferm project. Blijf dit ook volgen :respect2:

Net eens “even” vanaf pagina 1 t.e.m. 50 gelezen en mijn respect blijft toch groot voor John met zijn gouden handen. :respect2:
                          Ik hoop dat 2016 een goed en mooi jaar voor je wordt John. :up:

Zoals steeds, schitterend werk :respect2:

Hoge school knutselen! :respect2:

Maar hoe werkt dat dan met die benzine toevoer naar de tank als die kofferklep open gaat? Zit daar een flexibele slang aan naar de tank ofzo?

:hail:

Eindelijk John ik was je een beetje aant missen
                                  Werken komen wel goed … :up:

:respekt: :up: :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 630)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.