project jap 3.2 naar RSR singer look replica

Home Forum Zeverhoekje project jap 3.2 naar RSR singer look replica

• Maker
    Discussie
  • vandaag de uitbouw kit gekocht van de 2.8 RSR met dank van de tip van Cristophe :applaus:
    kit kunnen kopen voor 1250€.
    dus het gaat een RSR singer look worden zoals deze maar met een gewone ducktail.

IMG_20110929_143903-1024x768.jpg

IMG_20110929_143803-1024x768.jpg

IMG_20110929_143750-1024x768.jpg

De gekochte kit

20131003_183230_1.jpg

20131003_183418.jpg

20131003_183434.jpg

20131003_183544.jpg

20131003_183506.jpg

als iemand velgen te koop weet voor hier onder graag een tip :hail:

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 630)
  • Wim

Dus als je ergens binnenkomt voor het eerst begin je ook gelijk zulke vragen te stellen of commentaar te geven.

Ik zal het anders stellen, als je ergens nieuw komt of het nu op een forum is of bij mensen i.r.l stel jij je toch ook even voor, of ben ik mis.
      Iets met normen en fatsoen heet dat dan geloof ik. 🙄

Dus als ik mijn eigen voorstel had ik wel die vragen mogen stellen? Beetje vreemd hoor…geen probleem, stel ik me toch even voor…

Wim

@Roosenr, je geeft 2 antwoorden met gelijk al commentaar op de veiling en vraagt gelijk veel info over kosten e.d, en dat voor iemand die wij niet kennen.
          Dus stel je eens voor in het daarvoor bestemde draadje want bij mij had dit niet door gegaan en had je eerst een mail gekregen over hoe en wat hier op het forum, en dan kunnen we verder gaan. 💡

Hoi John, ham cars levert precies geen half werk…wat heb je juist laten doen aan je standaard 964 motor buiten de revisie? Heb je er ook een 3.8 van laten maken? En wat heeft het gekost? (Laatste mag je ook in pm antwoorden hoor)

Die eigenaar heeft iets : smaak!

Ziet er TOP uit :first:

… moest je nog twijfelen over de kleur, ‘k vind deze wel iets hebben :

image_2014-11-11.jpg

Nog veel plezier met de restauratie :respect2:

D’as echt knap ! :up:

Cool filmpje :applaus: Klinkt vet.

😳 :bounce: staat openbaar nu

😳 Kan het filmpje niet afspelen (deze video is prive komt er op ) 👿 :think:

filmpje van de eerste run op de testbank zonder fijn afstelling en software aanpassing
                          tweede run niet aanwezig geweest wegens oproeping werk :bounce: en zou op 270pk afgeklokt zijn?
                          in het filmpje tot 5800rpm geweest en zal dus waarschijnlijk ook in hoger rpm gegaan zijn om 270 te halen (+/-200 kw)
                          https://www.youtube.com/watch?v=bripeGzQJ_4

Lollipop kuipstoeltjes? 😀

heeeeelll veel denkwerk maar vindt het wel leuk.
                              vandaag telefoon gehad dat de versnellingsbak en de motor klaar zijn en heeft zijn testuren als een klokje gedraaid.
                              moet er maandag naar toe om de luchtfilters te brengen en gaan we er een filmpje van maken op full power op de testbank.
                              zal ik dan ook maar plaatsten hier zeker na de upload.
                              wat zou ik nu nog vragen voor de kerst? 😳

PDS

Amai :wtf:

Mechanisch wijzen veel dingen zichzelf uit ! Maar hier ?

:popcorn: :popcorn:

Al verse batterijen in uw meettoestel gestoken? :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 630)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.