project jap 3.2 naar RSR singer look replica

Home Forum Zeverhoekje project jap 3.2 naar RSR singer look replica

• Maker
    Discussie
  • vandaag de uitbouw kit gekocht van de 2.8 RSR met dank van de tip van Cristophe :applaus:
    kit kunnen kopen voor 1250€.
    dus het gaat een RSR singer look worden zoals deze maar met een gewone ducktail.

IMG_20110929_143903-1024x768.jpg

IMG_20110929_143803-1024x768.jpg

IMG_20110929_143750-1024x768.jpg

De gekochte kit

20131003_183230_1.jpg

20131003_183418.jpg

20131003_183434.jpg

20131003_183544.jpg

20131003_183506.jpg

als iemand velgen te koop weet voor hier onder graag een tip :hail:

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 630)
    • Beterschap John! Zo’n glimmend blok schijnt gezond voor je te zijn!! :up:

XXX

Hey John, was vorig weekend me nog aan’t afvragen hoe het met jou was. Christoph was ook op de RLC van DeePee…
        Motor ziet er gelikt uit, je hebt tijd hé om ‘t beestje af te werken :respect2:

Als de motor sputtert gewoon wat injectiereiniger ingieten in de vorm van gerstenat. :drink: 😉

Ziet er een mooi blokje uit John. :applaus:

En het 911 idee tegen de muur is écht knap. :respect2:

merci mannen :drink:
            opgeven doen we niet maar als onze motor sputtert en knoken kraken is het even op de rem staan.

kunstwerk is van jaak http://www.ham-car.be/
            doet dit werk al eeuwen en zeker ombouw naar 3.8 en nog eens betaalbaar ook.
            wel geduld uitoefenen want heeft werk tot tegen het plafond.

Wim

Niet opgeven hè John altijd positief denken. :happydance: doe ik ook al 12 jaar. 😉

Maar ziet er goed uit en netjes uit. :up:

Je gezondheid komt steeds op de eerste plaats John !!
                Zie, da’s wat ik nu ook voor ogen heb als ik over mijn 3.8L conversie droom *luv Wie heeft dit kunstwerk gemaakt ?

na weken problemen gehad te hebben met de gezondheid en te weinig tijd is er niet veel meer gebeurd en heb ik hier een hele hoop gemist maar we leven nog.
                  de motor is bijna klaar om op de testbank te gaan maar moet nog op zoek naar een nieuwe ring voor de alternator wegens scheuren.
                  op foto 1 zie je hoe mijn motor er nu uitziet.
                  foto 2 heb ik op tv gezien en was een programma over het ombouwen van een kerk naar woning met een 911 kruisje aan de muur :lekker:

20140926_180459.jpg

2014-09-23-07-41-18.jpg

Mooi werk, all the way !

shit happens. Keep up the good work! :up:

trekt er fel op.
                        de verbreding op de spatborden kan ik eventueel inslijpen en plaatjes bijzetten.
                        +/- 600€ voor een nieuwe
                        eerst toch maar een tweedehands zoeken om aan te passen.

ook nog zoeken naar 2 deuren
                        stukje stuurstang waar het stuur op gemonteerd is ( mijne van de werkbank gevallen en draad naar de :censored: )
                        veer van de slotpen van kofferruimte

voorbumper van een 69 S zonder sierstrip

Attachments:
                          • 1969_Porsche_911_2_Litre_-_Chad_McQueen_owner_driver_-_fvr.jpg

[quote=”john.beton.” post=176828]@bladerunner 😆 ook in jouw wagen en zit zelfs nog in de 996 maar is wel 2in 1 omdat de tamboer verwerkt zit in de remschijf.
                            is enkel voor de handrem.[/quote]

Cho.., dat wist ik niet, bedankt voor de wetenschap.

Voor mij de Singerlook graag :lekker:

Moest ik in jouw plek zijn, zou ik voor de singer look gaan. Volgens mij is de build op zich grotendeels geïnspireerd door Singer dus dan zou ik die lijn ook doortrekken in de bumper. Bovendien is die sowieso al specialer dan de RSR.

Ik heb de 912 vorig weekend verkocht, anders wou ik er wel eens mee langs komen om even te passen.

wie heeft er nog een 912 bumper liggen?
                                ik zou die er eens tegen willen houden ivm 2.8 rsr voorste spatborden en de verbreding.
                                het idee van wes heb ik ook al eens gehad.
                                de motor wordt wel een geweld maar het is inderdaad een singerlook.
                                :think:

Dat dacht ikzelf net ook.
                                  Als je voor een cleane look gaat de Singer bumper.
                                  Als je meer een race look wenst met striping en wat reclame stikkers dan de RSR
                                  Best beide spuiten kan je later nog makkelijk wisselen 💡

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 630)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.