project jap 3.2 naar RSR singer look replica

Home Forum Zeverhoekje project jap 3.2 naar RSR singer look replica

• Maker
    Discussie
  • vandaag de uitbouw kit gekocht van de 2.8 RSR met dank van de tip van Cristophe :applaus:
    kit kunnen kopen voor 1250€.
    dus het gaat een RSR singer look worden zoals deze maar met een gewone ducktail.

IMG_20110929_143903-1024x768.jpg

IMG_20110929_143803-1024x768.jpg

IMG_20110929_143750-1024x768.jpg

De gekochte kit

20131003_183230_1.jpg

20131003_183418.jpg

20131003_183434.jpg

20131003_183544.jpg

20131003_183506.jpg

als iemand velgen te koop weet voor hier onder graag een tip :hail:

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 630)
    • Ik ben meer fan van de Singer bumper, tenzij je er een knoert van een motor gaat insteken en racing stripes tot en met… :first:

[quote=”john.beton.” post=176831]

[/quote]

Just a thought. :engeltje:

Waarom niet de RSR bumper houden maar die “bak” in’t midden eruit halen en mooi vlak maken met de rest (wel eventueel de singer luchtaanvoer-uitsparingen erin maken)? Dan heb je een Singer look bumper maar wel nog met het naar voren uitstekende lipje van de RSR. Is dus minder dun dan de Singer maar wel iets stoerder en “racey”. Past goed bij de brede poep + is niet te opzichtig zodat de gladde 911 lijn verpest word. 😉

Is beide mooi, maar de één is RSR en de andere is SINGER
          Ik zou als ik u was toch voor de SINGER gaan, mits je een SINGER-replica maakt
          Anders beide houden, dan kan je eens wisselen 😀

Wel knap zenne :applaus:

zo’n RSR bumper is idd een stuk stoerder, maar doet afbreuk aan de zuivere Porsche-lijn van een singer.
            Het hangt er een beetje van af wat je als eindresultaat wil. Een bruut racemonster? Of een esthetisch verantwoordde doorontwikkeling van de oerporsche?
            Ik ben van alletwee fan…

merci mannen :drink:
              het zal heel rustig aan worden want ben toch al tot aan de zetel geraakt :bounce:

zit ook aan de twijfel of ik nu de rsr voorbumper moet houden of de singer bumper moet gaan nemen.
              persoonlijk vindt ik die wat te dun uitzien en zeker tegen mijn rsr kontje.
              een voorbeeld.

images_2014-08-18.jpg

87044537.gWoBJq0N.jpg

Rudtig aan John, wat je doet, doe je goed in ieder geval! :applaus:

@bladerunner 😆 ook in jouw wagen en zit zelfs nog in de 996 maar is wel 2in 1 omdat de tamboer verwerkt zit in de remschijf.
                  is enkel voor de handrem.

J

Die trommelrem, is dat niet enkel voor de handrem?

Zie ik dat goed? Zijn dat nog tamboerremmen? Van welk jaar is dat dan? 😯

Gaaaaaaassssss geven John
                        Ferm :respect2:

Ja John, echt knap hoor wat je allemaal aan het fabriceren bent. Doe zo voort. :up:

hou vol nog effe john
                            dan is het een super car straks
                            succes
                            :applaus:
                            :drink:

ja we leven nog maar het is op halve kracht :bounce:
                              de rug wat rust moeten geven en vandaag nog eens wat proberen te doen aan de wagen maar het lukt nog niet goed.
                              nieuwe handremkabels, handremschoentjes en alles wat daarbij hoort.
                              nieuwe remleidingen achter
                              torsiestang gemonteerd
                              morgen nog wat rustig aan iets proberen te doen :think:

20140817_131603.jpg

20140817_100531.jpg

20140817_131540.jpg

20140817_131843.jpg

Alweer knap. :up:

Een echte doe het zelver .
                                  Marc

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 630)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.