Home › Forum › Zeverhoekje › project jap 3.2 naar RSR singer look replica
- Dit onderwerp bevat 630 reacties, 87 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 5 maanden geleden door Van Aelst William.
-
MakerDiscussie
-
3 oktober 2013 om 21:29
vandaag de uitbouw kit gekocht van de 2.8 RSR met dank van de tip van Cristophe :applaus:
kit kunnen kopen voor 1250€.
dus het gaat een RSR singer look worden zoals deze maar met een gewone ducktail.De gekochte kit
als iemand velgen te koop weet voor hier onder graag een tip :hail:
-
MakerDiscussie
-
hey
ik heb de auto afgelopen zondag ook gezien
john krijgt een vette bak .wat een mooi ding wordt dat
heb veel respect voor hem dat hij dat allemaal doet/kan
:applaus:
:drink:Gisteren even bij John langs geweest, aangenaam gesprek, en … k was danig onder de indruk, wat een vette bak gaat dat worden…
[quote=”Mushroom” post=169386][quote=”sven13″ post=169382]Inderdaad, oldtimerkeuring stelt niks voor, soms toch, in andere gevallen gaan ze u waarschijnlijk wel willen kloten. Mijne is ook pas gekeurd:
Achterste remblokken zijn compleet op, niks van gezegd.
Gat in de uitlaat waar bijna 4 vingers in passen, ook niet opgemerkt.Dus zal wel meevallen[/quote]
En nu mét leestekens… :?[/quote]
Dat leest makkelijker eh 😀
Oldtimerkeuring is sinds 1 april wel aangepast. Is nu bijna idem aan een gewone keuring met uitzondering van CO, afstelling lichten (moeten wel allemaal werken) en schokdempertest.
Wel een goede zaak imho, zo blijven de echte wrakken wel van de baan.Zouden het mettertijd ook periodiek maken om de 2 of 3 jaar.
Het wat eigenlijk al belachelijk dat je nu ook met o platen mag rijden als het donker is en je lichten niet eens gekeurd werden…
Een gevarendriehoek was wel nodig voor je veiligheid. Remlichten, pinkers enzo niet… :think:[quote=”sven13″ post=169382]Inderdaad, oldtimerkeuring stelt niks voor, soms toch, in andere gevallen gaan ze u waarschijnlijk wel willen kloten. Mijne is ook pas gekeurd:
Achterste remblokken zijn compleet op, niks van gezegd.
Gat in de uitlaat waar bijna 4 vingers in passen, ook niet opgemerkt.Dus zal wel meevallen[/quote]
En nu mét leestekens… 😕
Inderdaad oldtimerkeuring stelt niks voor soms toch, in andere gevallen gaan ze u waarschijnlijk wel willen kloten mijne is ook pas gekeurd achterste remblokken zijn compleet op niks van gezegd gat in de uitlaat waar bijna 4 vingers in passen ook niet opgemerkt dus zal wel meevallen
de oldtimer keuring van mijn P een paar weken geleden stelde absoluut niks voor, een formaliteit.
Het verschil met een gewone keuring kon niet groter zijn. ik denk dat het hoop en al 3 minuten geduurd heeft en buiten de remtest zou ik niet kunnen zeggen wat ze nog gecontroleerd hebben….Vrijdag nog met ons madam haar autoke naar de keuring geweest en daar hebben ze bevestigd dat ( sinds de wijziging van het oldtimer reglement ) zij een volledige keuring doen op alle normale punten met uitzondering van een CO test.
Of ze dan gaan afkeuren weet ik niet, juist omdat het een oldtimer is testen ze gewoon de goede werking van remmen en ophanging.[quote=”RS” post=169258]
Zie ik daar stalen remleidingen? Gaan ze in de keuring tof vinden![/quote][quote=”john.beton.” post=169265]goodridge met tuv keuring zal wel lukken zeker? 😆
maar met een oldtimer doen ze hier niet zo moeilijk en hebben de laatste keer zelfs geen remtest gedaan :engeltje:[/quote]Tis dat een oldtimer is want anders zou ik niet niet op uw TUV keuring rekenen….
Mij hebben ze er voor afgekeurd… (als ze een mier zien, willen ze die op de keuring graag neuken… allé, de mannen in Geel toch…)
Ik heb dat dan even mijn trukendoos geopend en hopla, rubber uitziende remleidingen voor de manne van de keuring… iedereen content…:happydance: :happydance:
ziet er goed uit, John!
[quote=”Christophe P” post=169275]
Zalig zijn diegenen die gewoon 8 uren gaan kloppen en dan vrij zijn van vrijdagavond 17.00 uur tot maandagmorgend 6.00 uur en dan nog 3 weken congé hebben om dan niet te spreken over de ziekendagen
Deju :bounce: ik wou da ik da ook kon[/quote]
Da kunde gij ook als ge wilt maar dan hadde waarschijnlijk gene Porsche om aan te prullen maar ne kever ! :sarcastisch😆 mijn vrije dag is zondag en maandag maar heb nog bijna 350 overuren staan en ben steeds 11u op een werkdag in de winkel aanwezig.
ben nog niet lang terug van inkopen voor de *porsche na een rit van 320km 😆Hij heeft vandaag inkopen moeten doen voor zijn winkel
Zalig zijn diegenen die gewoon 8 uren gaan kloppen en dan vrij zijn van vrijdagavond 17.00 uur tot maandagmorgend 6.00 uur en dan nog 3 weken congé hebben om dan niet te spreken over de ziekendagen
Deju :bounce: ik wou da ik da ook kongoodridge met tuv keuring zal wel lukken zeker? 😆
maar met een oldtimer doen ze hier niet zo moeilijk en hebben de laatste keer zelfs geen remtest gedaan :engeltje:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.