project jap 3.2 naar RSR singer look replica

Home Forum Zeverhoekje project jap 3.2 naar RSR singer look replica

• Maker
    Discussie
  • vandaag de uitbouw kit gekocht van de 2.8 RSR met dank van de tip van Cristophe :applaus:
    kit kunnen kopen voor 1250€.
    dus het gaat een RSR singer look worden zoals deze maar met een gewone ducktail.

IMG_20110929_143903-1024x768.jpg

IMG_20110929_143803-1024x768.jpg

IMG_20110929_143750-1024x768.jpg

De gekochte kit

20131003_183230_1.jpg

20131003_183418.jpg

20131003_183434.jpg

20131003_183544.jpg

20131003_183506.jpg

als iemand velgen te koop weet voor hier onder graag een tip :hail:

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 630)

is inderdaad belichting maar heb de velg eens nat gemaakt met water om het effect van de vernis te zien.
      ik ga ook nog een nadenkit gebruiken om een vloeiende overgang te krijgen van hart naar rand maar we zijn nog aan het testen.

20140419_231247.jpg

20140419_231255.jpg

Moeilijk te zeggen op foto , die zinkspray valt pressies te blauw uit maar denk dat dat eerder met de belichting te maken heeft ?
        Buitenste ringen misschien met een fijnere korrel schuren ,er zitten nog schuurkrassen in . :engeltje: 😉

Dat word een bom van een wagen :coolness:

XXX

It’s John Style, Me Gusta :up: :up: :up:

Persoonlijk vind ik de fuchs velgen het mooist met mat zwart hart en gepolijste rand maar niet tot hoog glans. Keep up the good work John :up:

Voor uwe singer look: :up: :up: :up:

eens getest wat de mannen hier aanraden 😀
                er zit wel nog geen vernis op
                kleur op de achtergrond is slate grey en vooraan zinkspray en randen mat geschuurd.

20140419_200611.jpg

20140419_200639.jpg

Heb even een paar pagina’s moeten bijlezen maar John, mijn God! Wat ben jij aan het klaarspelen!? 😯
                  Al het resultaat zo goed gaat zijn als de plannen nu klinken… :respect2:

Zou ook voor een clubsport beugel gaan, een hele rolkooi is misschien wat veel van het goeie.
                  En of dit mag voor de keuring heb ik ook mijn twijfels aan…? :think:
                  Op gebied van velgafwerking -> what Mush said. 😉

Toch allemaal knap als je dat zelf kan… Ben al blij als ik zelf mijn banden oppomp, dan voel ik me al top … 🙂

merci Python voor de info.

bij wiechers zijn de prijzen wel goed
                      http://www.steverinkbanden.nl/Wiechers%20rolkooien

Ge hebt er blijkbaar met een relatief lage zijdelinkse steun dat vergemakkelijkt het in/uit stappen wel want das anders nie altijd even gemakkelijk met een voledige kooi .

De fotokes werken blijkbaar niet dus hier
                        Of dit modelleke

LINK

Ik zou die mat geanodiseerde nemen zoals op de groene Singer hierboven, en dan het stukje dat in ‘t zwart staat eventueel in de kleur die jij voorstelde of in carrosseriekleur :salut:

@depee :jij hebt een paar :drink: tegoed bij de volgende gelegenheid :applaus:
                            er zit op die samenstelling nog een tussenkleur op zoals hier :think:

singer-porsche-003.jpg
                            @Peter: merci voor de link :applaus:

XXX

John, qua interieur kijk eens op http://www.federleichte-elfer.de/ daar kan je veel inspiratie opdoen bij de topic ‘projecte’. ZIjn ook foto’s van verschillende modellen rolkooien.
                              Succes met de opbouw :up:

[quote=”john.beton.” post=165898]…fuchsen wil ik niet in de brede chroom laten en wil ze spuiten in de kleur (wie kent de kleur) zoals foto maar laat wel een kleine chroomboord staan( zie afplaktape) …[/quote]

grijs met een sterke bruintint erin, het lijkt op “battleship grey” met een vernislaag.

maar gaat dat voldoende contrast geven met het schiefergrau met code 6201 van de carosserie?

:mrgreen: de jeugd een beetje opleren hé wie werkt krijgt centjes wie centjes heeft kan iets kopen dat hij wilt 😆

@python
                                  het worden kuipzetels (alle twee een kapotte rug gehad en zit wat beter) en alu vloerplaten enz.. maar ben ook al meer geneigd om een volledige kooi te nemen daar ik en het vrouwtje graag bolleke pijl rijden en nog als eens flink op de gas gaan.
                                  :drink:

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 630)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.