project jap 3.2 naar RSR singer look replica

Home Forum Zeverhoekje project jap 3.2 naar RSR singer look replica

• Maker
    Discussie
  • vandaag de uitbouw kit gekocht van de 2.8 RSR met dank van de tip van Cristophe :applaus:
    kit kunnen kopen voor 1250€.
    dus het gaat een RSR singer look worden zoals deze maar met een gewone ducktail.

IMG_20110929_143903-1024x768.jpg

IMG_20110929_143803-1024x768.jpg

IMG_20110929_143750-1024x768.jpg

De gekochte kit

20131003_183230_1.jpg

20131003_183418.jpg

20131003_183434.jpg

20131003_183544.jpg

20131003_183506.jpg

als iemand velgen te koop weet voor hier onder graag een tip :hail:

15 reacties aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 630)
    • Het wordt hier alsmaar erger… De foto van die fuchsen vanop een singer, staat hier ook in mijn inspiratiefolder. Ik vind het contrast met de moeren top.

Mijn idee qua rolkooi: ga alsjeblieft voor een volledige kooi want als ik ooit zo ver ben, ga ik voor de beugel. Pure kwestie dus dat je straks geen perfect afgietsel gemaakt hebt van hoe het allemaal in mijn kopke zit… Man man, ni te doen…

… aha ! Het vuile werk, schuren van de onderdelen, laat John.beton over aan zijn zoon :happy: … nee, even serieus DIT WORDT EEN MOOIE ! Leuk om volgen ! Keep up the good work John !

Ligt er misschien aan welke stoelen (interieur) je gaat plaatsen .
          Als je het schuifdak gaat behouden en voor de retro look gaat zoals een Singer zou ik eerder voor de halve clubsport kooi kiezen .

Als je race kuipen erin plaatst en misschien nog van die Alu panelen op de vloer enz. lijkt het eerder een race versie en komt de volledige rolkooi meer tot zijn recht .

Ah de paasklokken zijn er weer. 😀

graag jullie mening want de volgende twijfels heb ik momenteel;

clubsportbeugel of een volledige rolkooi plaatsen?
              volledige zeg ik ja omwille extra veiligheid (en zeker met mijn polyester deuren) en ook omdat hij toch de rsr kit heeft en wel meer race is.
              nee voor de instap hinder.
              clubsport zeg ik ja voor de singerlook

fuchsen wil ik niet in de brede chroom laten en wil ze spuiten in de kleur (wie kent de kleur) zoals foto maar laat wel een kleine chroomboord staan( zie afplaktape)
              042-singer-911.jpg
              20140418_084631.jpg
              :drink:

wat is er ondertussen nog gebeurd:
              verder gegaan aan de singer lampen en de spiegels geplooid maar deze moeten nog gelast worden en dan gepolierd.
              de zoon heeft nog wat onderdelen geschuurd.

wat is er nog geleverd:
              achterste remschijven (wordt hydraulische handrem)
              sportkoppeling
              diverse rubbers
              banden (tb15)
              2 nieuwe polyester deuren+achterbumper
              vandaag leverd ook rose passion alle rubbers

en verwacht: nog heeeeel veel

enkel foto’s:

20140417_135657.jpg

20140417_124738.jpg

20140418_084822.jpg

20140418_085750.jpg

Al gehoord van Cosmic chrome ??
                Fantastisch: 2 componenten chrome om zelf te spuiten, ideaal voor spiegels te maken

:engeltje:
                  dunne plaat aluminium in een trechter vormen en dicht lassen en dan maar polieren en polieren en eventueel met een 2 componenten vernis beschermen.

Ferm John en dan zegt gij iets van mij …
                    Ge moet het toch maar allemaal doen

Hoe ga jij je spiegels maken om ze te doen blinken ??

@ de_koen

Merci, wist ik niet, heb weer iets bijgeleerd :popcorn:

:up:

Goed plan ❗

neeje zelle, die blijft thuis, ik ga met de familiewagen en een vriend van pakweg 1.95m, 130kg en geen gram vet. Armen vol getatoueerd, met een groot stuk salami in zijn mond. We hebben plaats genoeg dan :happy:

Je gaat toch niet met uwen *porsche zeker naar da slachthuis in Anderlecht :bounce:
                            Ze maken daar ter plaatse filet americain van om in onderdelen te verkopen 😯

[quote=”Bert V.” post=165558]Ziet er al zeeeeeeer netjes uit John :applaus: :applaus:

de automatische hoogte regeling ( verplicht in België bij xenon lampen)

Vergeet zeker geen koplampsproeiers te zetten, ik weet het trekt op niks, maar ook weeral verplicht bij xenon lampen :bounce:[/quote]

niet meer 😉

:happy: ik dacht dat ze daar nu nog alleen schapenvlees hadden :happydance:

ik zal je een biefstuk of twee opsturen, pb me je adres, ik ga zondagmorgen naar het slachthuis in Anderlecht 😀

15 reacties aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 630)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.