Home › Forum › Zeverhoekje › project jap 3.2 naar RSR singer look replica
- Dit onderwerp bevat 630 reacties, 87 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 5 maanden geleden door Van Aelst William.
-
MakerDiscussie
-
3 oktober 2013 om 21:29
vandaag de uitbouw kit gekocht van de 2.8 RSR met dank van de tip van Cristophe :applaus:
kit kunnen kopen voor 1250€.
dus het gaat een RSR singer look worden zoals deze maar met een gewone ducktail.De gekochte kit
als iemand velgen te koop weet voor hier onder graag een tip :hail:
-
MakerDiscussie
-
de klokken kosten ferm geld :bounce:
zonet nieuwe rubbers besteld bij rose passion en was voor 1000€ :puke:
geen biefstuk eten deze maandmerci mannen voor de toffe reacties en links :drink:
Die paasklokken blijven overvliegen zeker? 😀
Nice job :up:Ferm John :up: :up:
Misschien een link die u warm maakt voor RSR en andere beestjes.
Blanchimont uitlaatje,…
http://911motorsport.blogspot.be/2010_09_01_archive.html
Is al wel wat ouder maar op hun site http://911motorsport.be/ staat het recentere nieuws.Ferm John :up: :up:
Misschien een link die u warm maakt voor RSR en andere beestjes
http://911motorsport.blogspot.be/2010_09_01_archive.html
Is al wel wat ouder maar op hun site http://911motorsport.be/ staat recenter nieuws :happydance:Ziet er al zeeeeeeer netjes uit John :applaus: :applaus:
de automatische hoogte regeling ( verplicht in België bij xenon lampen)
Vergeet zeker geen koplampsproeiers te zetten, ik weet het trekt op niks, maar ook weeral verplicht bij xenon lampen :bounce:
[quote=”john.beton.” post=165555][quote=”Robin” post=164987]
Gouden porsche letters en 911 aanduiding voorzien achteraan?
Qua interieur zat ik oorspronkelijk met een donkerbordeaux tint in het hoofd maar ik neig onderhand meer en meer naar een feller cognac bruin. Al plannen daar omtrent?
[/quote]
ja is tot nu toe voorzien om gouden Porsche letters en donker bordeaux te nemen ;)[/quote]Oh god, no… :wtf: :respect2:
[quote=”Robin” post=164987]
Qua interieur zat ik oorspronkelijk met een donkerbordeaux tint in het hoofd maar ik neig onderhand meer en meer naar een feller cognac bruin. Al plannen daar omtrent?
Als deze af is, ga ik enkel maar gekker worden in het kopke vrees ik… :salut:
[/quote]
ja is tot nu toe voorzien om gouden Porsche letters en donker bordeaux te nemen 😉vandaag na een weekendje weg toch maar direct er in gevlogen.
singer koplampen kosten wel wat.
automatische hoogte regeling 500 €
projectors incl korting 1064 €
zonder de kuip en spiegels dat je nog allemaal zelf moet maken.
het begint er al op te lijken en nu nog de spiegels zelf maken
de automatische hoogte regeling ( verplicht in België bij xenon lampen)in de week ook nog nieuwe binnen spatborden gemaakt
Ik verwacht die paasklokken ook nog. Gezien hetgeen ze bij U gedropt hebben heeft de hele buurt met nen helm mogen rondlopen zeker? Die bovendien niet gaat helpen als die pallet gedropt gaat worden :happy:
[quote=”john.beton.” post=164980]
kleur wordt slate grey[/quote]Pfff, je meent het… :think: Ook dat is gek genoeg de kleur die ik in gedachten had als ik zover zou zijn. Ik krijg alsmaar meer het vermoeden dat, indien ik ook aan m’n project zou bezig zijn, onze resultaten erg weinig zouden verschillen!! Dat is op het eerste zicht welteverstaan want als ik u zo bezig zie, ik denk dat de mijne er onderhuids wel een stukje eenvoudiger uit zou zien.
Qua interieur zat ik oorspronkelijk met een donkerbordeaux tint in het hoofd maar ik neig onderhand meer en meer naar een feller cognac bruin. Al plannen daar omtrent?Als deze af is, ga ik enkel maar gekker worden in het kopke vrees ik… :salut:
En ja, een tweede ombouw, dat zit er hier niet in financieel. Ik ben al content wanneer ik aan de eerste kan beginnen… 😉
@robin: op mijn eigen ga ik niet beginnen want heb al een goeie job maar zie het wel zitten om er nog eentje te bouwen als er nog genoeg euro’s over schieten 😆
kleur wordt slate grey
@igordiver: paasklokken zijn overgevlogen 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.