project jap 3.2 naar RSR singer look replica

Home Forum Zeverhoekje project jap 3.2 naar RSR singer look replica

• Maker
    Discussie
  • vandaag de uitbouw kit gekocht van de 2.8 RSR met dank van de tip van Cristophe :applaus:
    kit kunnen kopen voor 1250€.
    dus het gaat een RSR singer look worden zoals deze maar met een gewone ducktail.

IMG_20110929_143903-1024x768.jpg

IMG_20110929_143803-1024x768.jpg

IMG_20110929_143750-1024x768.jpg

De gekochte kit

20131003_183230_1.jpg

20131003_183418.jpg

20131003_183434.jpg

20131003_183544.jpg

20131003_183506.jpg

als iemand velgen te koop weet voor hier onder graag een tip :hail:

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 630)
    • Sinterklaas in de lente 😀

:up:

J

hoeveel weegt die startmotor?
          dat kan lichter volgens mij… 🙂

Man, ik ben zeer benieuw naar het eindresultaat! Als ik dit ooit klaar kan spelen…

is de uiteindelijke kleur al eens aan bod gekomen?

John, als je toch op jezelf zou beginnen en je zoekt werkkracht, pb me! Ik moet nog veel leren maar twijfel over een carrierewending… 😀

goe bezig John :respect2: :first: :drink:

Mooi pakketje om aan de slag mee te gaan…
                Super uitlaat !
                Go John go John …

zou je niet beter op je eigen werken? Dit is top off the bill. Barcelona in de champions league, geen amateuristisch knutselen meer.
                  Wat een kennis, gouden handen noemen wij dat hier! :first: :first: :first: :respekt: :respekt: :hail: :hail:

XXX

Den John is zijn rekening aan ‘t plunderen :engeltje:
                    Mega sound in ieder geval :up:

Amai …schoon spul ! 😯 :coolness:

vandaag een trip van 450km gedaan om onderdelen te halen bij beek racing en een palletje aan onderdelen wordt nageleverd maar moet zeggen dat de service en kennis ook om u tegen te zeggen was.
                        we hebben wel voor 10k besteld maar het is het waard en het beste kan enkel goed genoeg zijn want we leven maar 1 keer.
                        edit: ze gaan mij deze uitlaat bezorgen met een singer look

20140407_232130.jpg

:respekt:
                          Amaai…wat een job! Echt wel uren…uren…uren.
                          Klak af John! 😉

Ferm ,kan nie beter
                            Marc

amai Rudi die heeft flink laswerken 😯
                              zou er mijn beroep wel willen van maken maar om nu nog zo zwaar te investeren zie ik niet meer zitten.
                              we zullen het maar op hobby houden.
                              maar zou het wel zien zitten om de spiegels in fabricatie te zetten daar er zoveel vraag op is en heb even gezocht maar vindt niks terug dat singer een patent heeft genomen op de onderdelen.
                              lampen komen wat duur uit want enkel de projectors premium kosten al 760€ per stuk (zonder 30% korting die ik heb gekregen)
                              er zijn al firma’s die singer ongeveer namaken en rekenen 70k incl. wagen aan zonder motor.
                              ik zie er toch een blijvende rage in en dat singer nu al een wachtlijst hebben van 2jaar.
                              grts,
                              John

[quote=”john.beton.” post=164161]thanks 😉
                                eerste bedoeling was om een pmo efi systeem te zetten maar door de ervaring en kennis van HAM car is er toch gekozen voor webers 46 met aangepaste pollie op de krukas om de computer gestuurde ontsteking te regelen.
                                de motor had maar 110k km en de compressiedruk was goed.
                                maar ik laat hem toch volledig opengooien en alle dichtingen en lagers worden vervangen en natuurlijk in een mooi kleurtje gespoten.
                                hij was eigenlijk eenvoudig om te zetten naar een 3.4 maar hij dient maar om op de openbare weg te rijden.
                                het was al een 231pk versie maar door de uitlaat en alle andere aanpassingen van hamcar Jaak Janssen (sinds 1968) gerust Porsches met een blinddoek terug in elkaar kan steken zouden we ongeveer 270pk gaan uitkomen.
                                maar dat zullen we met zekerheid zeggen als de motor op de testbank staat.
                                hij maakt de motors van veel bekende piloten en aan onderdelen ontbreekt het niet bij hem.
                                nu is het enkel wel nog wat zoeken welke einddemper te nemen om de singer look te krijgen.
                                steeds mogen jullie tips geven :respect2: :drink:[/quote]

Holy sh** dat klinkt lekker !!!!!!!! Da s een topic om duimen en vingers van af te likken !! Toppie
                                :respect2: mister beton

als je van je hobby, je beroep kan maken john ??

deze man heeft van zen hobby zijn beroep gemaakt.
                                  en levert perfect werk. ze staan aan te schuiven.
                                  is een vw liefhebber.
                                  hier heeft hij een topic met restauratie’s, er zijn erbij waar menige nog niet zouden
                                  aan beginnen, staan ook 356 tigers bij.
                                  link: http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=70877

Rudi.

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 630)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.