project jap 3.2 naar RSR singer look replica

Home Forum Zeverhoekje project jap 3.2 naar RSR singer look replica

• Maker
    Discussie
  • vandaag de uitbouw kit gekocht van de 2.8 RSR met dank van de tip van Cristophe :applaus:
    kit kunnen kopen voor 1250€.
    dus het gaat een RSR singer look worden zoals deze maar met een gewone ducktail.

IMG_20110929_143903-1024x768.jpg

IMG_20110929_143803-1024x768.jpg

IMG_20110929_143750-1024x768.jpg

De gekochte kit

20131003_183230_1.jpg

20131003_183418.jpg

20131003_183434.jpg

20131003_183544.jpg

20131003_183506.jpg

als iemand velgen te koop weet voor hier onder graag een tip :hail:

15 reacties aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 630)
    • die ruitenwisser of iets anders?
      @ robin: thanks :drink:

Vraag het eens aan Evald
        Hier zijn de gegevens John:
        Evald Mikkelsen
        evaldmikkelsen@icloud.com

inderdaad die bijna heldere glaasjes waren voor de kever bedoeld en wat ik nu weet via via zijn deze gewoon afgeschuurd aan de boven kant.
          dus dit ga ik even ook proberen met de glaasjes van Japan.
          de kever glaasjes had enkel op de bovenflank ribbeltjes en die zouden dan snel weg geschuurd zijn.
          is het proberen waard.
          voor de singer look moet ik dus ook nog de ruitenwissers van een 993 herboren en inlassen maar ze durven iets vragen voor zo een motortje.
          dus wie er een heeft aan een normale prijs mag het laten weten.
          vandaag naar Breda gereden voor de motorkap met elektrische spoiler :censored:
          nie normaal wat we gezien hebben :engeltje:

zijn die voor kever bedoeld ??

Aan die prijzen zou ik niet twijfelen… vet…

[quote=”john.beton.” post=161953]
                heldere glaasjes ben ik ooit op het net tegen gekomen maar moet ik terug opzoeken.
                [/quote]

Kan dit misschien dienen?
                http://www.cbperformance.com/ProductDetails.asp?ProductCode=3429

Mooi, mooi, mooi man :applaus:

respect man !! klasse, leuk om volgen

dit zal een vet bakske worden :driver: :applaus: :music:

Heb geen idee wat een RSR singer look is, maar volgens mij gaat ie er geweldig uit zien! :relaxman:

Razend benieuwd naar de afloop …als je dat krijgt klaar gespeeld om hier één vloeiend geheel mee te bouwen heb je vind ik persoonlijk de vetste bak van het forum :coolness:

singer koplampen zijn de prijzen ook aangevraagd bij Hella en voor de binnenspiegel ga ik dunne aluminium plaat nemen en polieren.
                            heldere glaasjes ben ik ooit op het net tegen gekomen maar moet ik terug opzoeken.
                            info over de bi xenon lampen die singer gebruikt vindt je HIER

Singer1354165871.jpg

SingerLights1358996207.jpg

roy

Zieter goed uit!(klinkt goed)

Ik ben echt benieuwd naar het resultaat John. :respect2:

merci mannen voor de leuke reacties :drink:
                                  nu gaat het snel aan onderdelen zoeken en ophalen en planning.
                                  net terug van onze noorderburen en een f kofferklep gaan halen van polyester/kevlar dat splinternieuw was voor 200€ :happydance:
                                  voorfront komt morgen per post aan.
                                  964 motorkap met automatische spoiler hebben we ook gevonden.
                                  de motor en versnellingsbak vertrekken maandag naar het tuning bedrijf in Nederland voor revisie/tuning en we hebben toch maar een pmo EFI systeem besteld en de motor zou ongeveer gaan uitzien als de bijgevoegde foto met +/- 290pk.
                                  tarox remkit is besteld
                                  dikke banden voor de brede fuchsen zijn besteld.
                                  en nog zoveel meer maar dat is te zien aan de euro’s die minderen op de spaarrekening :think:
                                  ben nog op zoek naar een 2.8 rsr achterbumper in polyester (aan een goed prijsje natuurlijk 😆 )
                                  door niet te rap te bijten op advertenties al heel wat euro’s uitgespaard :happydance:

TrogsPMO1236736281.jpg

15 reacties aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 630)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.