project jap 3.2 naar RSR singer look replica

Home Forum Zeverhoekje project jap 3.2 naar RSR singer look replica

• Maker
    Discussie
  • vandaag de uitbouw kit gekocht van de 2.8 RSR met dank van de tip van Cristophe :applaus:
    kit kunnen kopen voor 1250€.
    dus het gaat een RSR singer look worden zoals deze maar met een gewone ducktail.

IMG_20110929_143903-1024x768.jpg

IMG_20110929_143803-1024x768.jpg

IMG_20110929_143750-1024x768.jpg

De gekochte kit

20131003_183230_1.jpg

20131003_183418.jpg

20131003_183434.jpg

20131003_183544.jpg

20131003_183506.jpg

als iemand velgen te koop weet voor hier onder graag een tip :hail:

15 reacties aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 630)
    • Schiefergrau is volgens mij niet hetzelfde als Slate Grey , of ben ik verkeerd ?
      Slate Grey is die kleur van de Steve MQ auto’s en is een uni color kleur.

:up: zoiets dus, een heel goei keus dat schiefergrau :coolness: metallic of unicolor ??
        een sobere retrokleur die weer hip is en waarmee je de velgen en striping er kan laten uitspringen.

:happydance: :up:
          volgende week verlof en gaan we er terug tegen aan.
          de lak voor de bodem (ja zelfs de bodem wordt in kleur gezet) staat al klaar en het wordt dus slate grey maar hoop dat het de juiste formule is want ze hebben die moeten opzoeken bij akzo nobel.
          :drink:

ter heling van de gekneusde ribben even wat leven in deze topic brengen

[video width=425 height=344 type=youtube]dURaPm-f2Nc[/video]

Had je je Batman pakje niet aan? :mrgreen:

:happy: lol mushroom zijn matras is ok maar zijn ladder :bounce: :bounce:

ik zou ze ni zo direkt een spook noemen :happy:

ja John , dan hebt ge echt spook gezien ! :happy: , veel beterschap!

Idd! Wim? Noem jij mijn vriendin een matras?? ruzie :mrgreen: :happy:

PB

Wim, ik hoop dat V. niet meeleest. :mrgreen:

Wim

[quote=”Mushroom” post=151559]Ik spring altijd vanop de kleerkast[/quote]

Om dan met uw matras op de vloer te eindigen. :happy:

Ik moet nu zelfs ni meer springen
                            Anders val ik op het kersenpitkussentje 🙂

Ik spring altijd vanop de kleerkast, is net dat ietsje stabieler 😉

wou op die van mij springen en trapladder onder mij uit en op de trapladder terecht gekomen :bounce: heb even geen zin meer in s.. :mrgreen:

Hij is wel mooi
                                  maar een beetje jong voor mij
                                  moet van 1973 zijn voor mij (is mijn bouwjaar)
                                  Toch bedankt John

Hoe hebt ge da gedaan die gekneusde ribben ??

15 reacties aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 630)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.