project jap 3.2 naar RSR singer look replica

Home Forum Zeverhoekje project jap 3.2 naar RSR singer look replica

• Maker
    Discussie

• john
    Deelnemer

vandaag de uitbouw kit gekocht van de 2.8 RSR met dank van de tip van Cristophe :applaus:
      kit kunnen kopen voor 1250€.
      dus het gaat een RSR singer look worden zoals deze maar met een gewone ducktail.

IMG_20110929_143903-1024x768.jpg

IMG_20110929_143803-1024x768.jpg

IMG_20110929_143750-1024x768.jpg

De gekochte kit

20131003_183230_1.jpg

20131003_183418.jpg

20131003_183434.jpg

20131003_183544.jpg

20131003_183506.jpg

als iemand velgen te koop weet voor hier onder graag een tip :hail:

15 reacties aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 630)
      • merci voor de link maar heb mijn fuchsen al een tijdje gekocht.
        en project ligt even stil :bounce:
        lig plat met 3 gekneusde ribben :puke:
        je moet eens kijken bij dekens johan dat was iets voor u : DEZE
        :drink:

Wim

[quote=”stefx911″ post=150638]Slate grey is een SUPERkleur op een elfje ;-)[/quote]

En zeker op een karmann :mrgreen:
            Was vanaf de start van mijn project al zeker dat het die kleur zou gaan worden. 8)

XXX

Hey John, als het naar een ‘lightweight’ gaat kijk dan eens bij DP motorsport.
              Die hebben er 280kg af gekregen…

[quote=”terrum” post=150211]Hebben ze deze kits niet in metaal, ik zou het jammer vinden om zoveel prachtig werk in de wagen te steken en dan een polyester ombouw te doen, kwestie dat het straks gaat leven nadat straks alles klaar is en je na verloop van tijd de aftekening van de kit gaat zien of gaat dat niet gebeuren denk je ❓

wel knap om te volgen

grtz Geert[/quote]

ze zijn ook in metaal te krijgen maar omdat ik ze goedkoop heb kunnen vinden dankzij een forumlid ben ik maar voor de poly/carbon gegaan.
                ook met in het achterhoofd er een Lightweight van te maken en toch een hogere verkoopwaarde krijgen desondanks dat iedereen denkt dat het gaat schuren.
                met de juiste lakken en plamuren zijn deze problemen(we zijn in 2013)verleden tijd.
                maar voor het gewicht van de achterflanken maakt het niet veel uit in gewicht. (uitgeslepen stuk is even zwaar dan poly stuk. :roll:)
                grts,
                John

Slate grey is een SUPERkleur op een elfje 😉

:applaus: bedankt Peter :drink:
                    dat slate grey begint mij ook te overtuigen. :think:
                    de werken liggen op een laag tempo dezer dagen wegens de drukte van de winkel tijdens eindejaar
                    😉

XXX

Hey John, kijk hier eens voor kleurtjes en zo… http://nineelevenrace.tumblr.com/
                      Flink voor verbouwen hé :respekt:

Hebben ze deze kits niet in metaal, ik zou het jammer vinden om zoveel prachtig werk in de wagen te steken en dan een polyester ombouw te doen, kwestie dat het straks gaat leven nadat straks alles klaar is en je na verloop van tijd de aftekening van de kit gaat zien of gaat dat niet gebeuren denk je ❓

wel knap om te volgen

grtz Geert

Bwa, iedere morgen één spiegeleitje kan geen kwaad zulle :happy: :happy: :happy:

PB

[quote=”cabrio wim” post=149706]en heb je straks geen last van spiegeleieren. :idea:[/quote]
                            Is dat niet eerder een 996 kwaal ? :mrgreen:

@John, wou je geen schrik aanjagen, maar dat bloot metaal gaf me wat koude rillingen :think:
                              Veel :respect2: en een tof draadje om te volgen. 😉
                              Het eindresultaat zal vetjes zijn :first:

@ Bert:
                                natuurlijk een primer (2 componenten) gezet en op aanraden van leverancier met carbound (soudal) gelijmd
                                info: HIER
                                wordt later ook met een flexplamuur en flex grondlaag afgewerkt.
                                hopen dat dit juist is want heb de raad van de spuiter gevolgd. :hail:

Nice! Keep them pictures coming!! 8)

uren zitten er inderdaad veel in maar ik wil het perfect doen en dan mag dat wel 😀
                                    wie weet ga ik het nog wel graag doen want vindt het tof als je het resultaat ziet.
                                    haast en spoed is zelden goed. 😆

15 reacties aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 630)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.