project jap 3.2 naar RSR singer look replica

Home Forum Zeverhoekje project jap 3.2 naar RSR singer look replica

• Maker
    Discussie

• john
    Deelnemer

vandaag de uitbouw kit gekocht van de 2.8 RSR met dank van de tip van Cristophe :applaus:
      kit kunnen kopen voor 1250€.
      dus het gaat een RSR singer look worden zoals deze maar met een gewone ducktail.

IMG_20110929_143903-1024x768.jpg

IMG_20110929_143803-1024x768.jpg

IMG_20110929_143750-1024x768.jpg

De gekochte kit

20131003_183230_1.jpg

20131003_183418.jpg

20131003_183434.jpg

20131003_183544.jpg

20131003_183506.jpg

als iemand velgen te koop weet voor hier onder graag een tip :hail:

15 reacties aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 630)
      • speedy John dat gaat daar nogal vooruit :applaus:

Kleine vraag, met wat heb je deze gelijmd?
        En euh toch eerst het blote metaal voorzien van een primer? :popcorn:

Wim

[quote=”john.beton.” post=149702] (da schuren :puke:) [/quote]

Heb je eens een idee hoeveel uren dat daar in zitten. 😉

Maar resultaat zal daardoor wel mooier zijn, en heb je straks geen last van spiegeleieren. 💡

om een beetje afwisseling in het werk te hebben ( da schuren :puke: ) hebben we vandaag de slijpmachine eens in de flank gezet (eigenlijk pijnlijk maar het moet) :engeltje:
            flank erop gelijmd ( met een beetje gatenkaas 😆 ) maar is de enige manier om zo strak mogelijk aan te drukken. ( ga geen dure klemmen kopen voor éénmaal te gebruiken)

20131125_155915.jpg

20131125_155931.jpg

20131125_174624.jpg

20131125_174650.jpg
            is toch heel wat breder *luv

20131125_174806.jpg

[quote=”WES-RS” post=149427]John zijn ombouw gaat goed vooruit. [/quote]
              En ik die dacht dat John zijne *Porsche* ging ombouwen 😯 😕 8)

Ik wou niets zeggen van onze optredens John, nu kunnen we hier ne hoop vrijkaarten gaan uitdelen. 😐 :mrgreen:

da is niet eerlijk Wes je hebt jouw foto van ons laatste optreden er af geknipt :happy:

John zijn ombouw gaat goed vooruit. De lak is al bijna droog! 😉 😆

PFJohn.jpg

J

Ok, einde van de onzinnige discussie.
                      Porsche, bedankt voor je PM

Verder over naar John zijn ombouw…
                      (Van zijn 911 dan toch)

J

Idd een beetje een onzinnige discussie.
                        Als je dan wel bij Singer kan bestellen, wil je dan even aan de medeforumleden vertellen hoe je dat doet of waarom jij dat wel kan?
                        Ik heb ze gemaild en kreeg een negatief antwoord. Ik denk ook dat als Singer spullen dan toch vrij gemakkelijk via een handelaar te verkrijgen zijn, dat al wel meer mensen met Singer wielen, lichten, uitlaatje enz. zouden rondrijden.
                        Er geheimzinnig over doen en niet zeggen waarom is idd zoals je zelf al zei een beetje onzinnig.
                        En daar heeft niemand wat aan, buiten jezelf dan.

PM VERSTUURD :think:

@JohnBeton

Onzinnige discuties hier. 😕
                            Wat heb je nodig van Singer.
                            Stuur een PM.

J

Nee hoor, probeer maar eens.
                              Je kan ze altijd mailen om te informeren.

[quote=”porsche” post=149329]Ze verkopen niet aan partikulieren dat klopt ;)[/quote]
                                dus als ik iets bestel op de zaak zal ik het wel krijgen ? :hail:

Ze verkopen niet aan partikulieren dat klopt 😉

J

[quote=”porsche” post=149254][quote=”G-man” post=149239]Singer verkoopt nog altijd geen losse onderdelen bij mijn weten.[/quote]
                                    Geen probleem hoor om bij Singer zaken te bestellen. ;)[/quote]

Je kan bestellen wat je wil. Maar je zal niks aankrijgen.
                                    Singer verkoopt niets van hun custom onderdelen.

Mail van Singer die ik vandaag aankreeg:

Thank you for your interest, but please note that we do not manufacture or sell our custom parts/accessories separately.

Best regards,

Tina Chang
                                    singervehicledesign
                                    los angeles, california
                                    http://www.singervehicledesign.com

Je kan altijd een auto bestellen en hem strippen voor de onderdelen…. 😉

15 reacties aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 630)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.