project jap 3.2 naar RSR singer look replica

Home Forum Zeverhoekje project jap 3.2 naar RSR singer look replica

• Maker
    Discussie

• john
    Deelnemer

vandaag de uitbouw kit gekocht van de 2.8 RSR met dank van de tip van Cristophe :applaus:
      kit kunnen kopen voor 1250€.
      dus het gaat een RSR singer look worden zoals deze maar met een gewone ducktail.

IMG_20110929_143903-1024x768.jpg

IMG_20110929_143803-1024x768.jpg

IMG_20110929_143750-1024x768.jpg

De gekochte kit

20131003_183230_1.jpg

20131003_183418.jpg

20131003_183434.jpg

20131003_183544.jpg

20131003_183506.jpg

als iemand velgen te koop weet voor hier onder graag een tip :hail:

15 reacties aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 630)
      • Of contact opnemen met hun en verdeler worden van Singer producten in Europa. :mrgreen:
        (heb je ook onmiddellijk de korting op onderdelen) 😈

Als je in de US besteld weet je dat dergelijke zaken erbij komen. Singer heeft nog altijd geen verkooppunt in Europa dus als je items wilt van Singer is dit de enige manier.

ik heb een heel lijstje voor sinterklaas en de kerstman :happydance:
            maar hoe zit dat met extra kosten en taksen?

[quote=”G-man” post=149239]Singer verkoopt nog altijd geen losse onderdelen bij mijn weten.[/quote]
              Geen probleem hoor om bij Singer zaken te bestellen. 😉

J

[quote=”Mushroom” post=148706]Misschien interessant…
                Er zijn er die beweren dat deze lichten:

Foto verwijderd…

Hier gekocht worden:

Click

Weer een stapje dichter bij Singer + deftig licht als je ‘s avonds cruist :first:[/quote]

Misschien een wat late reactie hierop, maar dit klopt niet. D-Zug, en AP car design maken elk hun eigen lichten ,naar het voorbeeld van Singer, die ook zijn eigen lichten maakt (of excllusief voor hem laat maken, maar niet bij D-Zug of AP ;))

(ik ken de mannen van D-Zug een beetje vanop Pelican, daarom dat ik weet dat ze hun spulletjes zelf maken. Ze hebben trouwens nog über cool spul op hun website staan)

Singer verkoopt nog altijd geen losse onderdelen bij mijn weten.

+1

Had ook mijn twijfels… verbouwde en herspoten P van de andere kant van de wereld… kon wel eens heel hard tegenslagen.
                  Zeker als je die gaat uitkleden zoals jij…
                  Maar wat een strakke,roestvrije wagen! Zo zie je maar dat en risico nemen kan lonen

Voor de lichten denk eraan dat Xenon’s in Belgie enkel mogen icm automatische hoogteregeling + koplampsproeiers.

Ik vindt het wel iets hebben. Is ook weer zo een aanpassing die snel en zonder moeite terug origineel kan zetten…

Om eerlijk te zijn John was ik in het begin ook een beetje achterdochtig toen je jouw ingevoerde Jap presenteerde , uitgebouwd en in een speciaal kleurtje gespoten , knappe auto maar wat zit eronder weet je wel . :think:
                    Persoonlijk zou ik er een beetje schrik voor gehad hebben . :engeltje:
                    Jij geloofde er wel 100% in en voor zover we de foto’s nu kunnen zien krijg je een overschot van gelijk want die lijkt prima in orde . :hail:

Keep on building (y)our dream car ! :up:

Goed nieuws van de roestduivel!! :up:
                      Koplampen… Ik vind ze redelijk vet staan op die Singer. Origineel zoals af-fabriek gaat hij toch niet worden en een koplamp is -indien nodig- gauw vervangen. Verder zou ik ook wegblijven van LED’s :salut:

Wim

Etch primer John. 😉

hij staat warm en droog maar zodra het gedaan is met stoffen wil ik er een zinkspray op zetten (of is er iets beter? )

Ik zou ook voor de originele koplampen gaan!

@John
                            kas ziet er nog behoorlijk strak uit 😀
                            De delen die je al blank gezet hebt worden toch terug behandeld in afwachting op de afwerking ❓

@ stefx911: :respekt: thanks

update:
                              veel te weinig tijd gehad maar we hebben nog wat geschuurd en ja de jap zit nog zeer goed in zijn vel want de deurdorpels blanco gezet en zijn als nieuw :happydance:

20131118_133051.jpg

20131118_133028.jpg

20131118_133116.jpg

20131118_133123.jpg

nu weet ik niet of ik het mooi moet vinden of niet, heb precies liever het originele spul, dit gaat vlug fout overkomen zoals al die lexus-style achterlichten en die wanabee audi A5 style koplampen

Koplampen zouden misschien nog kunnen maar ik hoop dat er niemand begint met ledjes voor in de snuit van een klassieke Porsche :puke:

AP design heft ook een Xenon set voor de 964…

http://ap-car-design.de/

Xenon’s zonder automatische hoogteregeling en koplampsproeiers zijn in ons landje wel niet toegelaten…

15 reacties aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 630)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.