project jap 3.2 naar RSR singer look replica

Home Forum Zeverhoekje project jap 3.2 naar RSR singer look replica

• Maker
    Discussie
  • vandaag de uitbouw kit gekocht van de 2.8 RSR met dank van de tip van Cristophe :applaus:
    kit kunnen kopen voor 1250€.
    dus het gaat een RSR singer look worden zoals deze maar met een gewone ducktail.

IMG_20110929_143903-1024x768.jpg

IMG_20110929_143803-1024x768.jpg

IMG_20110929_143750-1024x768.jpg

De gekochte kit

20131003_183230_1.jpg

20131003_183418.jpg

20131003_183434.jpg

20131003_183544.jpg

20131003_183506.jpg

als iemand velgen te koop weet voor hier onder graag een tip :hail:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 630)
    • Pics or it didn’t happen! :mrgreen:

PB

[quote=”john.beton.” post=196112]
        the assistant is a bitch and she fucks mé :ass:[/quote]

Had misschien beter geweest in dit geval. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

quote by Veronica Roth:

The trick is to notice the moments that don’t suck when they come around.

:bounce: daar gaat mijn week verlof
            mijn assistente manager ziek thuis met griep en ik blijf op mijn honderden overuren van 2014 staan.
            life is a bitch and she fucks mé :ass:

Veel sterkte en goede moed voor gans de familie van hieruit John.

Ik maar zoeken naar de John zijn topic, en dan dit moeten lezen 😯 😯

Veel sterkte man, hou de moed erin !!

Dat ze diene kerel maar eens een leske leren :what: :what:

Ik lees het ook nu pas. Sterkte.

Beste, ik las net de berichten in deze post.
                    Verschrikkelijk gewoon! Ik heb geen dochter, wel zoontjes, ik kan me enkel voorstellen hoe erg/frustrerend dit moet zijn.
                    Ik wil jou, uw dochter en de ganse familie dan ook heel veel sterkte toewensen. Hopelijk zal de Porsche jouw gedachten op korte termijn een beetje kunnen verzetten! Trouwens, knap werk aan de P!
                    Sterkte.

Kom er misschien wat laat mee afdraven maar wil toch ook nog graag mijn sympathie betuigen, ik heb ook een dochter en dochters zijn heilig.

En nu, :drink:

Sterkte John!

Wat lopen er toch een hoop ellendelingen rond op deze aardkloot…

:respect2: :drink:

die beslissing is heel begrijpelijk John !!!
                            ik heb als collega gemerkt wat dit teweeg brengt bij een ouder van een nog jonger kind. gewoon hartverscheurend.
                            je kan je ook als ouder niet eens in de plaats stellen wat voor lelijke wonde dit moet zijn voor de slachtoffers en het vreselijk litteken dat ze voor altijd meedragen.

dit hart wilde ik nog even onder de riem steken voor je alle gerelateerde posts laat schrappen

en over auto’s gesproken, klik maar eens op de banner van mijn voetnoot om even je gedachten te verzetten :music:

:respect2: het doet me goed om te lezen dat er hier mensen zijn met hun hart op de juiste plaatst en vindt het moeilijk om te zeggen maar ik laat de berichten hier over maar verwijderen.
                              ik merk dat ik te vaak ga terug lezen en het een rollercoaster is van emoties en gevoelens.
                              maar een dikke pluim en respect voor de mannen hier. :respect2: :respect2: :drink:

en nu maar terug over auto’s :driver:

:bounce:
                                nou john dat de zonneschijn maar snel komt voor jou/jullie
                                niet te geloven als ik het net zag
                                hou jullie taai en veel sterkte
                                :drink:

Daar wordt je gewoon stil van, wat een verhaal. Sterkte John…

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 630)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.