project jap 3.2 naar RSR singer look replica

Home Forum Zeverhoekje project jap 3.2 naar RSR singer look replica

• Maker
    Discussie
  • vandaag de uitbouw kit gekocht van de 2.8 RSR met dank van de tip van Cristophe :applaus:
    kit kunnen kopen voor 1250€.
    dus het gaat een RSR singer look worden zoals deze maar met een gewone ducktail.

IMG_20110929_143903-1024x768.jpg

IMG_20110929_143803-1024x768.jpg

IMG_20110929_143750-1024x768.jpg

De gekochte kit

20131003_183230_1.jpg

20131003_183418.jpg

20131003_183434.jpg

20131003_183544.jpg

20131003_183506.jpg

als iemand velgen te koop weet voor hier onder graag een tip :hail:

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 630)
    • Amaai, sterkte man

thanks
        inderdaad dec 2014 en jan 2015 wil ik snel vergeten alhoewel mijn schoonvader elk moment kan sterven en dit alles doet je nog meer beseffen dat men moet genieten van dag tot dag.
        morgen een dikke :drink: op mijn hart zetten en moest ik maandag rare dingen schrijven dan weet je hoe het komt 😳

PB

Zo John, jij hebt je portie al gehad voor dit jaar als ik dit zo lees. Sterkte! :respekt:

😳 2 maanden niks kunnen doen door drukte op het werk, familiale omstandigheden, partner een werkongeval enz enz.. :bounce:
            nu heb ik eindelijk een week vakantie en gaan we er terug invliegen.
            gisteren nog een deel onderdelen geleverd van rossepasion en zat er een chocolade Porsche als geschenk bij maar die zullen we maar niet opeten 😉

@ john.beton

Hoe zit het met de vorderingen op de bolide :popcorn:

[quote=”john.beton.” post=185975]@snoer: voor 1100€ mag hij wel van edelstaal zijn :wink:[/quote]

Had ik niet gelezen 😉 :up: :up: :up:

@snoer: voor 1100€ mag hij wel van edelstaal zijn 😉

[quote=”cabrio wim” post=185843] en daarna nooit geen problemen meer. [/quote]

:popcorn:

Ik zou zelf (toch) een hitteschildje van blik maken, zoals John zelf (ook) al aan gaf :up:

[quote=”john.beton.” post=185832]zou deze tape voldoende zijn?
                      http://www.tuning-gids.nl/uitlaat_isolatie.htm%5B/quote%5D

@ John Opletten met die uitlaat isolatie , Als deze een jaar op (rondt) de buis zit en je rijd af en toe in de regen dan zal je verschieten hoe erg je uitlaat eronder geroest is (heb ik voorgehad destijds bij mijn race moto ) of je moet een inox uitlaat hebben natuurlijk ! Ik zou het niet meer doen met stalen pijpen .
                      Verder komt dat dik in orde met je *porsche succes !

Ziet er alweer bon uit. :up:

Wim

Zit toch standaard een gaas in, en als het goed is dan is de aftap bout magnetisch.

Let op dat je niet te veel filtergaas ertussen plaatst voor de olie, want dan krijg je geen lekkere doorvoer meer van de olie. 💡

:respect2: :drink:
                            eigenlijk heb ik nog een vraagje
                            de aanvoer van het oliereservoir naar de motorblok zit geen filter tussen maar zou ik daar beter geen zetten moest er gruis in het reservoir zitten dat dit niet rechtstreeks naar het motorblok zou kunnen gaan?

Wim

Wij hebben het bij de Aston Martin met rally gaas ervoor gedaan, heb je maar een paar zelfborende parkers nodig en materiaal doet perfect zijn werk.
                              Daarom omdat we het al getest hebben in de Aston weer besteld omdat het prima werkt.

Hier een klein voorbeeld ervan bij de startmotor, deze werd bij een lange rit zo heet dat hij weigerde omdat alles in de startmotor teveel uitgezet was door de warmte, en daarna nooit geen problemen meer.

XXX

Hey John, lekker die twee blaffers in ‘t midden :applaus: :applaus:

+ 70 graden te schroeven.
                                  ik was ook al aan het denken om zelf een gebogen plaat te knippen van een hitteschild die boven de uitlaten hangen van BV. vw golf 3 ofzo.

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 630)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.