Project Polen

• Maker
    Discussie

• Loots danny
    Deelnemer

:relaxman:
      Ben op zoek naar nieuwe veringen.
      Iemand een idee….wat en waar ik dat kan bekomen?
      Want nu lijkt hij wat op een boot,als je er de bocht mee ingaat! 🙂
      Heb mijn a6 daar is laten maken,en prijs kwaliteit kon niet beter.
      De man heeft niet de moderne middelen,maar kan toch mooi werk leveren.

Attachments:
      • image_2014-04-25.jpg
      • image_2014-04-25-2.jpg
      • image_2014-04-25-3.jpg
      • image_2014-04-25-4.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
      • Ik was dat gezeik over men 924 en 944 ook beu. :salut: …..dus heb ik maar een 911 gekocht ! :coolness: 😆
        Nu heb ik een 911 en nu is het g*dverdomme nog niet goed want het is maar een ordinair 3.0 SC Amerikaantje ! 😕 😆
        Ach wat ,laat ze toch lullen …ik geef toe dat het soms wel eens slikken is maar je moet het kunnen relativeren .
        Ik ook heb een liefde voor het merk maar niet de portefeuille die ervoor nodig is om de man uit te hangen.
        Je hoeft hem zelfs niet mooi te vinden , het verschil zit hem in het respect dat je voor elkaar kan opbrengen ,ongeacht het merk en type van je wagen.
        Als liefhebber en 911 owner wens ik alle transaxle en mid engine vrienden een warm hart toe :respect2: …….. en strekenmannen gelieve op een andere parking te parkeren !
        Dus onthoud , nie alle 911 eigenaars zijn onrespectvolle klootzakken he ! 😆

@polanski

Ik ook , en ward (944) moet ook van hier ergens zijn maar heb jullie nog nie tegen gekomen ,misschien moeten we eens afspreken :up:

Vind ik niet erg, die van mij kan ik tenminste met een vrij gerust hart ergens parkeren terwijl ik een terrasje ga doen, bij een 911 van de zelfde leeftijd zou ik dit niet durven. Vandaag en gisteren nog iemand die mij proficiat wenste en verbaasd waren over de goede toestand van de wagen. Ze worden toch wel meer en meer geapprecieerd, zeker de 924S en de vroege 924, vind ze maar in goede toestand 😉

Niet op mijn tenen getrapt hoor, maar ben het zooo beu dat er altijd kleinerend gedaan word naar de 924s. 😕
            Nochtans zijn er zoveel verschillende succesvolle modellen van gemaakt.
            Zelfs racers die, ondanks zwaar underpowered, toch hun mannetje stonden op Le Mans. 😉
            Dus waarom de 924 (en de rest van de Transaxle-lijn) altijd zo negatief bekeken word, geen idee…

Oei…Wes wordt hier op z’n tenen getrapt….en dan nog een :first: winnen van best of show…. :what: :what:

[quote=”Polanski” post=170022]Het zal zeker niet feilloos gespoten zijn,daar ben ik bijna zeker van. Je moet weten dat het geen 911 is,maar een 924. Vandaar is het ook niet van het grootste belang. [/quote]

😮 ruzie

Een nette 924 is zeker zo zeldzaam, al dan niet zeldzamer als een nette 911.
                Wacht maar af, de 924 word wel weer geliefd eens de wrakken allemaal uit de handel zijn…

Het zal zeker niet feilloos gespoten zijn,daar ben ik bijna zeker van. Je moet weten dat het geen 911 is,maar een 924. Vandaar is het ook niet van het grootste belang. Als je weet hoe ik hem kocht….met slechte lak….3 butskes…en een zwarte motorkap.
                  De verf heeft meer waarde dan de wagen had. 🙂

Maar voor 750€ gaan we er niet over discussiëren

Ik ben van Geel. (Zie je ook! ). 🙂
                    Antenne afhalen? Ti’s op zijn
                    Pools hé. :censored:
                    Dit zijn de laatste foto’s die ze me hebben gegeven.

Attachments:
                    • image_2014-05-29.jpg
                    • image_2014-05-29-2.jpg
                    • image_2014-05-29-3.jpg
                    • image_2014-05-29-4.jpg
                    • image_2014-05-29-5.jpg
                    • image_2014-05-29-6.jpg

Hij had ten minste je antenne er kunnen afhalen toch ? :sleep:
                      Polanski ben jij van Geel of uit de geburen ?

goed bezig! Komt precies helemaal in orde, ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat en de kleur die je zal kiezen :up:

XXX

Doet ons uitkijken naar de volgende foto’s met de juiste kleur 😀

:relaxman:
                            Weer een stap in de goede richting! Hij staat klaar om in de spuitcabine te duiken!

Attachments:
                            • image_2014-05-12.jpg

Gisteren bij Fer-auto in Geel,schokdempers gekocht.
                              Voor 311€/4 stuks
                              Niet geplaatst. Lijkt me een scherpe prijs.
                              T zal in ieder geval beter zijn,dan die ik nu heb! 😉

Het is me meer te doen,om het eindresultaat van de wagen.
                                Ik ben zeer benieuwd,hoe ik hem ga terug krijgen.
                                Als dat naar mijn zin is,dan gaat het de laatste nog niet zijn,die in Polen word opgemaakt.
                                De prijzen tegenover hier…is dag en nacht verschil.

Ps.: de gelukkige is een zeer goede vriend,die al zeer veel voor me heeft gedaan. En ik weet dat ik hem daar enorm veel plezier mee ga doen! Alledaags is het zeker niet. 🙂

Nou, mooi cadeau! 😀

Ik denk dat je nu heel veel uitnodigingen voor trouwerijen gaat krijgen. :mrgreen:

Van Bordeaux naar fel rood.
                                    De nieuwe eigenaar heeft die kleur gekozen.
                                    Hij krijgt die wagen van me kado,voor zijn trouwdag. 😉
                                    Interieur word ook nog gedaan.
                                    In september doen we er een grote strik rond! Er gaat er ééntje blij zijn!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.