Project porsche killer…my little Pawny

Home Forum Zeverhoekje Project porsche killer…my little Pawny

• Maker
    Discussie
  • Naast m’n 964 en m’n werkpaardje Vw caddy heb ik nog een 4 wieler in m’n bezit

Het heeft mss weinig met porsche te maken…hoewel deze wel porsche deurklinken heeft :respekt:
    Maar ik wou dit gewoon graag delen met jullie

Een Vw golfje 1 van 1982 en de volle 1500cc :happy:
    Origineel duitser en reeds 3j in m’n bezit

Echter heeft deze enkel de oldtimerkeuring gezien en een goeie 2 maand rondgereden

Toen wou ik er aan beginnen om deze terug wat fatsoenlijk in orde te zetten.
    Dit is echter wat uit de hand gelopen en is ondertussen al even een projectje.

Doel was hem een sportieve look aan te meten en een leuk motortje er in te zetten.

DUS
    een Vw corrado 1.8 G60 motor compleet gereviseerd en voorzien van wat ”opsmuk”
    en een sportieve look

Hoe ik hem vond & kocht

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
    • [quote=”Ibiz@ke” post=99113]Aangezien ik nooit krijg wat er financieel in zit blijft deze in mijn bezit ja.
      Tenzij…..er ooit iemand met een leuk 912 project wil ruilen…dan zou ik al eens twijfelen :relaxman:[/quote]
      als ik nu ne 912 staan had he,
      jammer dat ik alleen m’n gulf’ke (914) heb….. 😀

0

Echte sleeper zou ik t nie noemen
        Rolbeugel,shifter en stoelen veraden wel t één en t ander 😉

0

Dikke sleeper,de perfecte blok voor in ne einser :respect2: love it :relaxman:

0

ferm kristof ben benieuwd om hem eens irl te zien

0

Mijn vrouw heeft lang een GTI MKII als dd gehad. Verkocht aan een agent die lang op zoek was naar een witte 5 deurs GTI… had er ook plannen mee.

Nu ziet hij er zo uit en wil mijn vrouw hem wel terug 😉

0

:respect2: :respect2: :respect2: :respect2: :respect2:

Bangelijk!
                Ik hou ontzettend van de MK1. Heb zelf twe Golf GTI MK1 gehad.
                De tweede ook de motor beetje aangepakt, Bilstein comp ophanging, sebring uitlaat, comp schijven met kevlar remblokken…

Dat zijn zalige bakskes! Rijdt als een go kart.
                Samen met de P echt wel de leukste auto’s waar ik ooit mee gereden heb

Moest ik plaats hebben…

Deze is echt wel bangelijk! bedankt dat we hier mee van mogen genieten!

0
                PB

*Jeepmodus* 😯

0
                  XXX

Sounds Great! :applaus:

0

Waar is den tijd, doet mij steeds weer aan Wörthersee denken :music:
                      Bij ons hier in de buurt rijden er nog steeds zo van die vw mannen rond, leve de O plakken.
                      Blijft leuk :applaus:

Geert.

0

schitterend Kristof :first:

0

Wow ,vet geluid .

0

vandaag de eerste meters on the road gemaakt

0
                            PB

Als liefhebber v/d Golf 1, zie ik hier véél lekkers voorbijkomen.

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/Smileys/Black/eyes_droped.png[/IMG]

Benieuwd naar het eindresultaat!

0

schitterend project/resultaat! Die K&N boner daarentegen brengt niet veel op, daar kan je alleen lucht mee aanzuigen… :mrgreen:

0
                                XXX

Chapeux (effe uitlegggen) is de het verbastaardeerde van Champagne en hoed… 😳 typfoutje

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.