Provence

Home Forum Zeverhoekje Provence

• Maker
    Discussie
  • Aan alle thuisblijvers een hart onder de riem. Ik zit op dit eigenste moment in mijn gite in de Provence waar het momenteel +/- 15 graden is en de regen met bakken naar beneden valt.
    Tof Tof Tof 🙁 🙁 🙁

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Wim

Zeker weten.

Anoniem

@ JP en PT ,jullie kunnen nog wel even blijven doorwerken binnen enkele maanden zal de zon eens schijnen :wink:.
        Excuseer volgens Wim is het zondag 31 juli 25 graden en volle zon .

PT

Stoppen met zagen en blijven werken zoals ik 😆

Heel zeker JP ! Ik blijf ook nog ff doorgaan tot ze beter weer voorspellen. 8)

Gisterennamiddag is het helemaal opengetrokken, zonnetje +/- 24 graden, nog even naar Toulouse, een terrasje, en de de regen was vergeten.
            Deze morgen heerlijk zonnetje, frisjes en veel wind (mistral vermoed ik), toch de Ducati genomen en een ferme toer gedaan, veel bochtjes, daarna naar de supermarkt en een lekkere barbecue gehouden, nu een fris roseeke in mijn hand. 😉 😉 😉

reys schrijft:

hier van hetzelfde

Anoniem

ik wist dat het slecht weer ging worden hier
                  ik ga naar turkije 😀 😀 😀 😀 😀

mijn zus en schoonbroer zitten momenteel ook hun kas op te fretten in Z-Frankrijk: 1000 euro betaald voor een huurvilla met zwembad voor een week, en het is ginder ook sch***weer, met hoogstens eens een 19 graden en veel regen! Zijn uiteindelijk toch uit frustratie eens het zwembad ingedoken, en daarna eigenlijk geheel afgekoeld maar terug naar binnen afgedropen…

Ook ik heb hier al mijn kas zitten opfretten: ben al een tijdje bezig aan een houten speelhuis voor mijn dochter. Tijdens de nacht tussen het afwerken van de (binnen)muren en het afwerken van het dak, heeft het ook ferm gegoten, en meerdere van de dunnere houten binnenpanelen beginnen helemaal krom te trekken! 👿 Het eerst afwerken van het dak was helaas geen optie, of ik zou de grotere stukken voor het afwerken van die binnenmuurtjes niet meer binnengekregen hebben, maar nu zit ik met de gebakken peren. Jammer, als je je best aan doen bent om er iets moois van te maken… 🙁

Anoniem

bladerunner schrijft:

Aan alle thuisblijvers een hart onder de riem. Ik zit op dit eigenste moment in mijn gite in de Provence waar het momenteel +/- 15 graden is en de regen met bakken naar beneden valt.
                      Tof Tof Tof 🙁 🙁 🙁

‘t Kon erger: in een gite in de regen zonder internet 😆

Wim

tegen die tijd zal het wel allemaal gevallen zijn zeker.

Hebben dit vorig jaar ook gedaan, prachtig is dit. 8)

Dus veel plezier daar.

dan hopen wij voor jullie op beter weer. volgende week zelf de cabrio van stal halen om een aantal passen te rijden in de Italiaanse Alpen. dus dan liever geen regen.

maar op 31 juli schijnt de zon dat ligt al vast 😆

Wim

Hier schijnt NU op dit moment het zonnetje. 😉

Maar komt ook weer regen volgens de weermannen. 😕

Bedankt voor je eerlijkheid !! 🙂
                                En sorry voor ‘t slechte weer, misschien dat’t de komende dagen nog wel wat verbetert?

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.