PS3 en Gran Tourismo 5

Home Forum Zeverhoekje PS3 en Gran Tourismo 5

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Even een vraagje.

Zijn er hier die dit spel hebben GT5, en het ook online spelen.
      Anders zou het misschien leuk zijn om een race kamer op te starten en op een bepaalde avond in de week een race avond te houden.
      Dit kan met de Rufs, maar ook met andere auto’s

Mijn nickname is Topolisch op internet via de PS3, dus wie er zit laat het maar weten, en kunnen we wat plannen. 💡

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • Oh , dat wist ik niet .
        Thx voor de info .

HIER nog een leuke playseat

911-lover schrijft:

In de Wheels dus 😉

Wheels is niet meer van Andy…
          Zit nu in Bolderberg naast de kerk.
          Heeft misschien het geloof gevonden… 😉

goed idee van die tafel Wim, heb je meteen ook plaats om je radarverklikkers en je Coyote een plaats te geven voor wanneer je wilt doorgassen… 😉

In de Wheels dus 😉

Andy Jaenen van Skylimit Events in Zolder is bezig om een playseat te ontwikkelen, proefmodel staat bij hem in de zaak in Bolderberg (Zolder) vlak bij circuit.
                Moet je zeker contacteren als je een playseat wil, zag er zeer goed uit…
                http://www.skylimitevents.be
                Groet
                Jorgen

Drinken achter het stuur 😯
                  Foei Wim 😈

Anoniem

cabrio wim schrijft:
                    [quote]Ik zit zo, en kosten bijna nihil met de site tafel van je vrouw, enige wat je moet doen is de pootjes van de tafel op goede lengte zagen.
                    voordeel is dat je nog wat van drank enz. kunt afzetten. 😆

Ik zie op de foto dat je nog niet 100% afscheid hebt kunnen nemen van uw 911 cabrio 😀

Po914

Lijkt me leuk om online sessies te houden 😉 Kijken wie het snelste is 😈

Wim

Ik zit zo, en kosten bijna nihil met de site tafel van je vrouw, enige wat je moet doen is de pootjes van de tafel op goede lengte zagen.
                        voordeel is dat je nog wat van drank enz. kunt afzetten. 😆

Damn die filmpjes heb ik nog niet gezien.
                          Volgende week toch miss is gaan ophalen dan :).
                          Iemand van jullie ervaring met playseat?
                          Ik vind het nogal duur. Denk erover zelf een te maken.
                          Moet wel lukken binnen het budget waarvoor ze verkocht worden.

Wim

Ben ik niet geheel met je eens. 😉

Kijk maar een naar dit filmpje op you tube.

GT5 heb ik (momenteel nog niet)
                              Nicky696 voor wie me wil toevoegen, speel nfs shift, F1 2010, nfs Hot Pursuit, sbk 08
                              Twijfel eigenlijk om GT5 aan te kopen omdat het toch een spel is waar voor mij het snelheidsgevoel in ontbreekt in verg met need for speed shift. En het realismeniveau bij beiden toch hetzelfde is geworden (mits goede instellingen)
                              Eventueel wel aankopen in combinatie met playseat :p eerst nog wat meer plaats maken thuis

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.