PSE 997.2

• Maker
    Discussie
  • Zijn er hier eigenaars van een Carrera facelift met PSE ?
    Zoja, wat zijn jullie bevindingen? Misschien ook vergelijking met 997.1 met PSE ?

Aangezien wij ook van plan zijn deze te bestellen bij carnewal.

Greets,

Alex

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • Geen probleem, is begrijpbaar.. 🙂
      Ga je soms naar de nürburgring?

917

Alex, we zullen een andere keer moeten afspreken, ik ga vandaag niet naar Geel. Ze hebben de E313 afgesloten en er staan al overal enorme files.

Geen zin om daar te gaan aanschuiven.

Frank.

917

[quote=”Alexx”:1zlta2au][quote=”917″:1zlta2au]Sorry, nog geen tijd gehad.

Anders moeten we ergens afspreken, dan kan je hem “live” horen. Nu zaterdag ga ik bij Verellen in Geel olie halen, is dat te ver voor U?[/quote]
          Als mijn vader niet moet werken, moet dat lukken .
          Ik laat je iets weten 🙂 [/quote]

Ik ben er normaal gezien rond 14u.

Anoniem

@ Porsche, idd Alexx
            ken Gert ook al enkele jaren, ooit voor m’n 993 4S “RSR” uitlaten gekocht en laten monteren.
            tgv persoonlijke oorstoornissen kon ik het geluid niet goed verdragen en Gert heeft gewoon alles teruggenomen! met een glaasje wijn zelfs nog lang blijven napraten.
            Sindsdien vele vrienden gestuurd, nooit slechte ervaringen gehoord!

Goed dat je je niet laat misleiden door reclame boodschappen, bel ook eens met Gert en doe hem de groeten 😉

[quote=”917″:269aw2ai]Sorry, nog geen tijd gehad.

Anders moeten we ergens afspreken, dan kan je hem “live” horen. Nu zaterdag ga ik bij Verellen in Geel olie halen, is dat te ver voor U?[/quote]
              Als mijn vader niet moet werken, moet dat lukken .
              Ik laat je iets weten 🙂

Als U het over een 996 hebt, die kost bij carnewal idd 4200 EUR, excl BTW.
                Het zou mij verbazen moest Carnewal valse reclame maken door te zeggen dat PSE voor de nieuwe Carrera 4200 EUR kost, terwijl hij ze aanbiedt aan 2300 EUR (btw in!) .
                Gert is een zeer correct man .. We zijn daar (nog) geen klant, en we willen graag black GT3 velgen voor in de winter, maar achteraan hebben de de maat van een RS. Nu is hij aan ‘t rondzien voor een hogere offset zodat ze wel passen. Toch knappe service voor een “niet-klant” . 😉
                En bij Porsche is het kleppen open maar aan 45-70 fall-out ,en als je je motor start staan ze automatisch gesloten.
                Bij Carnewal is dit ofwel VOL open,maar ook de mogelijkheid om te sluiten.. zoals het hoort 🙂

Heb het draadje al een hele tijd gevolgd op dit forum en zie de naam Carnewal geregeld passeren.
                  Zelf ken ik deze firma niet maar ze maken op diverse verkoopsites reklame voor dit PSE systeem.

Ze schrijven o.a.:
                  [i]”Bij Porsche betaalt u momenteel 4165 Euro excl. btw en exclusief montage!
                  Onze prijs is 2295 Euro montage en BTW inbegrepen”. [/i]

Volgens “Alexx” van dit forum zou de prijs van Carnewal +-2600 euro zijn.

Eén telefoontje met Porsche en ik vernam dat de Porsche dealer prijs ook +-2600 euro incl.btw en montage is.
                  Idem betaald door “917” bij Verellen las ik hier op het forum.

Spijtig dat men de mensen toch steeds op het verkeerde been wil zetten met foute en misleidende informatie.
                  Als ik dergelijke advertenties lees neem ik altijd de telefoon en informeer zoals ik nu ook heb gedaan.

Geef mij dan maar de Porsche dealer die mijn wagen kent en geen misleidende informatie verspreid.

917

Sorry, nog geen tijd gehad.

Anders moeten we ergens afspreken, dan kan je hem “live” horen. Nu zaterdag ga ik bij Verellen in Geel olie halen, is dat te ver voor U?

Nog niets 917 ? 😳

Zou goed kunnen, ik zit namelijk ook op porscheforum.nl
                        Persoonlijke zaken gaat voor Porsche rijden,uiteraard 🙂
                        Als je eens tijd hebt voor een filmpje, zou ik het ten zeerste appreciëren.
                        Graag van: Vertrekken uit stilstand,en terugschakelen.. maar ook binnen-in. Sorry voor het moeilijk doen :mrgreen:

Groetjes

Alex

917

Ik heb mijn stekker uitgetrokken omdat, naar mijn persoonlijke mening, de generatie 2 carrera’s veel te weinig lawaai maken. Zelfs met de knop op hoor ik bijna geen verschil onder de 70 km/u. Sorry, maar daar betaal ik geen € 2600 voor. Met de kleppen open grommelt hij ook lekker bij rustig rijden.

En de buren? Meer als de helft praat toch al niet meer tegen mij sinds ik de Porsche heb (ook al toen de PSE er nog niet opstond), afgunst is een lelijk ding. 🙁

Alex, ik denk dat wij elkaar al eens tegengekomen zijn op het Hollandse Porscheforum, ik ben van Diepenbeek (Limburg). Spijtig genoeg nog geen filmpje kunnen maken, heb dit weekend in het ziekenhuis gezeten, mijn grootvader heeft een lichte hartinfarct gehad, maar hij is aan de beterhand (en opmerkelijk optimistisch voor een 89-jarige).

Als je iets meer budget hebt: http://www.youtube.com/watch?v=DyjMPGpwugQ
                          http://www.youtube.com/watch?v=aRJ1Pc1PWnA&feature=related
                          Groeten, Frank.

Anoniem

😆 😆 😆

Bestaat er ook zo’n knopje voor honden 💡
                              Mijn buurman heeft namelijk last met één van mijn twee honden als we werken zijn 😈 😆

Anoniem

Monteren zou ik zeggen!
                                Enkel MET knopje, buren hebben mij al aangesproken “wat scheelt er met Uwen Porsche, maak nogal kabaal..” (4S MKI)
                                Ook bij lange autostrade ritten en het voeren van een rustig gesprek is het knopje zeer handig.

Nieuw filmpje van carnewal !
                                  INLOVE:
                                  http://www.youtube.com/watch?v=VeZNmRmbKqQ

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.