PSE 997.2

• Maker
    Discussie
  • Zijn er hier eigenaars van een Carrera facelift met PSE ?
    Zoja, wat zijn jullie bevindingen? Misschien ook vergelijking met 997.1 met PSE ?

Aangezien wij ook van plan zijn deze te bestellen bij carnewal.

Greets,

Alex

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
    • Men excuses, ik zal er rekening met houden 😉

@ Alex : Gelieve niet klakkeloos een hele post (en zeker als het een bovenstaande is) te quoten .
        Er bestaat ook een replyknop .
        Zo blijft het forum leesbaar .

[quote=”targaake”:162296uc]Soundfiles heb ik niet bij de hand . Op youtube zijn er verschillende filmpjes te vinden maar telkens ben ik teleurgesteld want het verschil tussen aan en uit is nauwelijks hoorbaar. Live valt het wel mee en zeker rond 4000 rpm…mjam mjam.
          Waarom 917 die stekker er zo uithaalt begrijp ik niet. Dit ontneemt je de mogelijkheid om zeer discreet voorbij te razen in de off stand
          Tijdens de tunnelritten heb ik het even erg zitten als 917. Dak volledig open en de zweep erop. Zaaaaalig.

Targaake[/quote]

Dit is een leuk filmpje, lekker gegrom door de weerkaatsing van de gebouwen
          http://www.youtube.com/watch?v=-dpizr-Iuj8

[quote=”917″:2pss43ac]Die prijs heb ik ook betaald bij Verellen.
            Enige wat ik heb gedaan bij afhaling van de wagen was de stekker van de uitlaat uitgetrokken, zodat de kleppen blijven openstaan.
            Het geluid is veel beter, zonder een “straatlawaai” te zijn, alleen als de motor koud is komt er een rotherrie uit.
            We zijn er in september mee naar zuid Frankrijk gereden, en het geluid in lage toeren op de snelweg is zeker niet storend. Enige nadeel volgens m’n vriendin was dat ik in iedere tunnel het raam opendeed om er in hoge toeren dooruit te vlammen. :mrgreen:

Enkele gsm-foto’s:

Ik zal morgen proberen om er een filmpje van te maken.

Groeten, Frank.[/quote]

Wauw Frank, zeer knap ! En net als ons een “gewone” Carrera. Lijkt me zeer interessant, mag ik vragen van welke regio je bent?
            Ik kijk uit naar uw filmpje! 😉

Soundfiles heb ik niet bij de hand . Op youtube zijn er verschillende filmpjes te vinden maar telkens ben ik teleurgesteld want het verschil tussen aan en uit is nauwelijks hoorbaar. Live valt het wel mee en zeker rond 4000 rpm…mjam mjam.
              Waarom 917 die stekker er zo uithaalt begrijp ik niet. Dit ontneemt je de mogelijkheid om zeer discreet voorbij te razen in de off stand
              Tijdens de tunnelritten heb ik het even erg zitten als 917. Dak volledig open en de zweep erop. Zaaaaalig.

Targaake

917

Die prijs heb ik ook betaald bij Verellen.
                Enige wat ik heb gedaan bij afhaling van de wagen was de stekker van de uitlaat uitgetrokken, zodat de kleppen blijven openstaan.
                Het geluid is veel beter, zonder een “straatlawaai” te zijn, alleen als de motor koud is komt er een rotherrie uit.
                We zijn er in september mee naar zuid Frankrijk gereden, en het geluid in lage toeren op de snelweg is zeker niet storend. Enige nadeel volgens m’n vriendin was dat ik in iedere tunnel het raam opendeed om er in hoge toeren dooruit te vlammen. :mrgreen:

Enkele gsm-foto’s:

Ik zal morgen proberen om er een filmpje van te maken.

Groeten, Frank.

[quote=”targaake”:3awq2tg2]Had deze af fabriek besteld en heb er nog geen seconde spijt van. Alleen blijft de prijs een triestige zaak 🙄 .
                  Werd blijkbaar ondertussen al wat aangepast in positieve zin. 😛
                  Dit is m’n eerste porsche en wat ik miste op de P s van de huidige generatie was dat wat diepere geroffel .
                  Met dit systeem maak je al heel wat goed tov de wat oudere P s. Het blijft ondanks alles discreet en indien je in de latere uurtjes thuiskomt schakel je het uit. Kwestie van madam nie wakker te maken. 😳

targaake[/quote]
                  Leuk te lezen! Bij carnewal zou het nu rond de 2600EUR kosten,all in.
                  Is het echt een groot verschil tov het standaard geluid? Lekkere roffel in lage toeren, gegrom in hoge toeren?
                  Heb je toevallig een soundfile? je vind er veel te weinig op youtube 🙂

Alvast bedankt

Alex

Had deze af fabriek besteld en heb er nog geen seconde spijt van. Alleen blijft de prijs een triestige zaak 🙄 .
                    Werd blijkbaar ondertussen al wat aangepast in positieve zin. 😛
                    Dit is m’n eerste porsche en wat ik miste op de P s van de huidige generatie was dat wat diepere geroffel .
                    Met dit systeem maak je al heel wat goed tov de wat oudere P s. Het blijft ondanks alles discreet en indien je in de latere uurtjes thuiskomt schakel je het uit. Kwestie van madam nie wakker te maken. 😳

targaake

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.