pse uitlaat

• Maker
    Discussie
  • hallo allemaal,

ben hier helemaal nieuw en heb sinds kort een 997 C2 van 2005 met pse uitlaat wat een geluid!!!
    echter als ik op het knopje duw om hem stiller te zetten(gebeurt niet vaak maar wil graag dat alles werkt)gebeurt er niets en blijft hij lekker grommen
    iemand een idee aan wat dit kan liggen, het lichtje van het knopje gaat aan en uit als ik er op duw

vol verwachting op antwoorden
    grtz

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • je kan zelf een aantal dingen controleren:
      – gaan de vlinderkleppen fysiek open/dicht als je het systeem aan/uit zet
      – werkt de elektromagnetische klep die de vacuum aanstuurt naar de vlinderkleppen
      – is er een lek in de vacuumleidingen tussen de elektromagnetische klep en de uitlaatpotten

indien je ermee geholpen bent dan kan ik je per mail het installatieschema uit het werkplaatshandboek sturen

je kan enkele dingen checken:
        te beginnen met te controleren of de vlinderkleppen effectief bewegen als je “het knopje” induwt
        indien niet, dan check je de vacuum leidingen te beginnen aan de electromagnetische klep tot aan de uitlaatpotten en of er stroom toekomt/wegvalt aan de electromagnetische klep wanneer je het systeem uit/aan zet.

indien dit helpt kan ik je per email een installatieschema bezorgen uit het werkplaatshandboek.

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.