Home › Forum › Porsche Talk › pso gesloten?
- Dit onderwerp bevat 136 reacties, 45 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 11 maanden geleden door etieke.
-
MakerDiscussie
-
10 februari 2008 om 14:53
hallo, is pso gesloten? Ik heb al meerdere malen geprobeerd maar krijg niemand aan de lijn. Ik krijg ook geen reactie op mijn email
-
MakerDiscussie
-
@ etieke, je post was niet correct, vandaar op vraag van een buitenstaander verwijderd.
Meer info kan/mag je steeds bij mij bekomen hieromtrent.Wat de aangeboden goederen betreft op kapaza, ik heb dan maar eens gebeld om over één en ander te informeren,
die groene RSR is écht een raket, ik ken deze wagen en als ik de lotto gewonnen had stond die al bij mij 😉Maar het betreft hier dus inderdaad de Inventaris van Albert van AD Sport, de man in kwestie zit voor het grootste deel van de tijd aan de andere kant van de evenaar en had via via hulp gevraagd bij het verkopen van één en ander…
en zo is dit alles dus via via op internet gekomen aangezien Albert dit van aan de andere kant van de wereld niet kan opvolgen.Het is thans simpel hé mannen, om meer te weten te komen, gewoon even bellen 8)
En de reclame van AD overal.
Is me ook opgevallen , maar toch .
Je kan/mag geen dingen van een ander te koop zetten .
Zo dom zal dien wel niet zijn om zich daaraan te laten vangen .
Als je weet dat hij slimmer was met die andere zaken (hij is tenslotte toch vrij)Als je goed kijkt naar de fotos in de kapaza-advertentie, dan zie je dat het verdacht veel lijkt op AD Sport… Zoals die off road Toyota’s die worden aangeboden en de panelen achter de groene RSR.
Mits het op zijn naam staat, maar staat het bedrijf b.v op mijn naam, dan valt er jammer genoeg niks te rapen.
Althans hier in Nederland.Het is eigenlijk de eerste keer dat ik deze topic lees.
Als ik de website van http://www.porscheservice.be bekijk zou je toch denken dat je met ernstige mensen te maken hebt.
In ieder geval een zéér straf verhaal, daarom verwonderd het me inderdaad ook dat er al veel inkt gevloeid is maar weinig staat vermeld over acties die ondernomen worden. Er werd in deze topic veel gescheld en gevloekt, ook vage berichten van als en misschien en mijn advokaat dit en dat maar niets concreets.
Ik bedoel nu niet direct vingers afknippen of benen afvijzen alhoewel dit dikwijls doeltreffend kan zijn maar juridisch zijn er vele mogelijkheden.
Daar lees ik weinig over. Zelfs als de persoon in kwestie onder een andere bedrijfsnaam aktief zou zijn is dit geen enkel probleem. Daarom vraag ik me af of de gedupeerden wel de juiste akties hebben ondernomen en de juiste bewijslasten hebben. Van een kei kan je uiteraard geen vel af stropen maar als ik de website bekijk dan is daar toch wel één en ander te rapen en zou de gedupeerden dan toch wel aanraden een goede advokaat te nemen, die kan de boel binnen 2 dagen stil leggen.
Al dat geroep op afstand brengt geen zoden aan de dijk.
Wij zouden Steven verrassen met een lief bezoekje om te onderhandelen nopens de “RSR 3.8 – 285 PK” of misschien zelfs hem even verstrooien met de “HAKSELAAR met zeer sterke motor”…
Hem herinneren aan de voorgaanden zal daarbij wel niet nodig zijn en zelfs te vermijden.
Vooral goed luisteren en alles onthouden, zonder emoties. Low profile aanpak kan zo efficiënt werken.
😉 😈 😉
In Belgie kan alles als je maar een crimineel bent ,Als geduppeerde blijf je in de kou staan (We kunnen er van meespreeken en nog velen op dit forum )Mijn 964 staat hier al bijna 2 jaar in beslag en die kl… zak doet maar verder ! En van de onderzoeksrechter verneem je ook niets anders dan dat het onderzoek lopende is ! Je zou van minder gefrustreerd geraken . 👿
Dat is wel kwijlen zeg, die RSR… Doch dit geheel terzijde.
Maar ik kan niet geloven dat als je tegen hem een dossier lopen hebt dat er nu geen beslag kan worden gelegd als aangetoond kan worden dat het om dezelfde persoon gaat.
ik leef gewoon in de hoop dat ze eens een verkeerde gast gaan oplichten, en dat die niet de moeite doet om naar de politie te stappen.
Maar gewoon begint met ‘vriendelijk’ geld terug vragen. en als dat zonder gehoor blijft, steeds belangrijker ledematen te immobiliseren.In da milieu moet hij toch wel eens tegen de lamp lopen,
Hoop dat iedere gedupeerde ooit zijn geld terug ziet, ….. maar vrees ervoor 🙁 (Op dat vlak is Belgie toch een ap..land
inderdaad triest, en zeer frustrerend voor mensen die er ooit dik opgelegd zijn door dergelijke kl… (zoals ikzelf 😳 ) Maar we kennen er nog; van die kerels met een reputatie van heb ik jou daar, zitten enkele maanden in den bak… en dan beginnen ze opnieuw… Ik vrees dat wie ooit de smaak van dergelijk makkelijk verdiend geld te pakken had, daarna zelden of nooit meer braafjes gaat gaan werken voor een luizig loontje… 🙁
schandalig als ik dat allemaal lees.
en dat op de tweede verjaardag van dit topic.
Kan je hier niet tegen beginnen?
Die man is weer volop bezig .
Ik kwam net DEZE tegen op Kapaza en er waren nog wel meer leuke dingen in de aanbieding .Ook DE SITE “Porscheservice.be” van PSO belooft veel
Vooral deze zinPSO is inmiddels uitgegroeid tot een bedrijf wiens naam en faam bekend zijn tot over de landgrenzen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.