pso gesloten?

Home Forum Porsche Talk pso gesloten?

• Maker
    Discussie

• porsche307
    Deelnemer

hallo, is pso gesloten? Ik heb al meerdere malen geprobeerd maar krijg niemand aan de lijn. Ik krijg ook geen reactie op mijn email

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 136)
      • Welgemeende dank van hier uit . 😀

Wat was dan het advies van deze raadsman om tot dit besluit te komen?

❓ 😈 ❓

Yes, yes, yes!!!! 😀 D D
            Zo hoort het ook !!!

Goed werk geleverd!

Plumber

Na contact met onze raadsman is dit dilemma opgelost, en is de integriteit van het Porscheforum weer in orde.

Perfect verwoord.
                Ik vraag me trouwens af welke rechter hem in het gelijk zal stellen mocht het zover komen. Die man bluft naar mijn mening.
                Weg met die banner, liever vandaag dan morgen.

Man 😈 man, met alle respect voor de beheerders van deze site ‘en’ de verkoopsovereenkomsten die vasthangen aan de reclamebanners, maar dit gaat er voor mij toch ook over hoor. 😕

Stel, ik ben nieuw op deze ‘mooie’ site en heb enkele vragen ivm de aankoop van een porsche. Hoogstwaarschijnlijk krijg ik van jullie mede forummers uitgebreid een uitleg over de pro’ en con’s van eender welke type porsche. Van de sponsors, onder- en bovenaan de site, ga ik uit dat dit bekwame eerlijke mensen zijn met liefde en passie voor het merk. Tja, anders staan ze hier ook niet op vermeld veronderstel ik dan. Hoe moet ik over dit forum in’t algemeen denken, als ik bij die kl**tzak in Dilsen-Stokkem terecht kom die mij gegarandeerd in de zak zet ? ? Opnieuw een slachtoffer op zijn palmares ??? Wel, het forum heeft hier onrechtstreeks aan meegewerkt. Dit willen wij toch niet,…?

Een forum is er om elkaar te helpen, raad en advies te geven. Verwijderen die reclame en een uitgebreide topic aanmaken, zoals maddict al zei, die ook voor niet geregistreerde gebruikers onmiddellijk te lezen is ! Oeyen is een koelbloedig lefgozertje dat alle gedupeerden hier op het forum staat uit te lachen. En met deze stunt is hij daar zeker in geslaagd. Hij weet goed genoeg dat zijn slachtoffers hem weinig kunnen doen maar troost u kerel, jou geluk raakt op !!

Dit soort hoort hier gewoon niet thuis en mag voor mij part verbannen worden, (uw bannerke incluis 👿 )

PT

[quote=”ronvos”:1ce95i02]LET OP! HIJ ADVERTEERT ONDER EEN VALS BTW NUMMER!
                    Hij heeft zijn trucken nog niet verleerd!![/quote]

Klopt inderdaad ! Dit heb ik ook al gemerkt !

WB

Heeft die dan zelf bij jullie een klacht ingediend omdat zijn banner er niet meer op staat/stond…?Das lef……………

LET OP! HIJ ADVERTEERT ONDER EEN VALS BTW NUMMER!
                        Hij heeft zijn trucken nog niet verleerd!!

Ik kan het begrijpen dat het moeilijk is voor diegenen die door PSO in de problemen zitten met hun wagens (in beslag genomen, niet meer mogen rijden, enz.) om deze banner nu te zien onderaan de paginas.
                          Echter is het zo dat de beslissing om deze reclamebanner opnieuw te activeren tot het einde van de termijn niet zomaar snel beslist werd op een paar uurtjes. Er wordt al maanden gekeken naar een mogelijke oplossing maar tot iets definitiefs uit de bus valt is Dave verplicht geweest om alles opnieuw te activeren om contractbreuk (met mogelijk sluiting van het forum tot gevolg) te voorkomen.
                          Eventuele opmerkingen en vragen kunnen altijd persoonlijk aan Dave via PM gemeld worden.

[quote=”snoer 964″:3ibrtw0j]Ik werp geen steenen en begrijp dat dit buiten jullie wil is dat dit gebeurd en hopelijk zal dit niet meer voorkomen op dit forum .Maar je moet ons ook een beetje begrijpen . Ik ken PSO niet persoonlijk maar dat veranderd niets aan het wrange gevoel dat je daar bij hebt .Sorry[/quote]

ik begrijp je wrange gevoel snoer, van mij zijn al 2 wagens ontvreemd, ook nooit iets van terug gezien, maar dat terzijde, we zoeken een oplossing.

Als die kerel aantoonbaar terug bezig is op een ander adres en jou officieel nog geld moet, laat je via een advocaat bewarend beslag leggen tot een overeenkomst is bereikt.

Vooraf met je advocaat goed afspreken wat je het in toitaal gaat kosten, zodat er geen verrassingen zijn.

Ik zou stilaan een nieuwe rubriek openen op het forum:

“Nooit kopen bij” waar het kaf van het koren wordt gescheiden.

‘t Is goei weer vandaag, ik ga eens tot in Zaffelare rijden, zie, op zoek naar een ongeschonden dash onderbouw bij FG Porsche 😉 )

Cheers,
                              Matt

Ik werp geen steenen en begrijp dat dit buiten jullie wil is dat dit gebeurd en hopelijk zal dit niet meer voorkomen op dit forum .Maar je moet ons ook een beetje begrijpen . Ik ken PSO niet persoonlijk maar dat veranderd niets aan het wrange gevoel dat je daar bij hebt .Sorry

uit fouten leer je, ik weet nu ook wel dat ik er voortaan een duidelijk vastgestelde termijn opzet en ook dat wanneer er aan de integriteit van het forum schade toegebracht word ik dit moet kunnen weigeren…

@ Koen, de sponsor die er stond was van dezelfde sponsor die zijn ruimte verder verhuurd had.

Iedereen heeft er (zoals ik verwacht had) een probleem mee, elke raad is welkom om tot een snelle oplossing te komen.

Pm of mail me.

Inderdaad, Dave kan voorlopig niet anders dan deze terug te plaatsen tot zijn termijn verstreken is, hoe lastig dit ook is voor de gedupeerden..

De wetten die gelden, gelden ook voor Porscheforum Belgie.

Mensen die slachtoffer zijn, gelieve hun geschillen via de rechtbank te regelen en laat jullie nu aub niet meer op stang jagen, wij kunnen er ook niet aan doen dat het zo loopt en zullen naar een oplossing zoeken. In de toekomst zullen we die contracten inderdaad aanpassen, maar wie verwachtte nu een dergelijk scenario ?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 136)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.