Home › Forum › Porsche Talk › pso gesloten?
- Dit onderwerp bevat 136 reacties, 45 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 9 maanden geleden door etieke.
-
MakerDiscussie
-
10 februari 2008 om 14:53
hallo, is pso gesloten? Ik heb al meerdere malen geprobeerd maar krijg niemand aan de lijn. Ik krijg ook geen reactie op mijn email
-
MakerDiscussie
-
Inderdaat dat vind ik ook , want stel u eens in ons plaats (een gedupeerde van pso) Daar kan je niet bij met een beetje gezond verstand .
Zo een clausulle zou moeten ingelast worden in het contract om deze te voorkomen in de toekomst .Eerlijk gezegd kan ik dat nu ook ni goed verstaan…….personen die malafide handelspraktijken verrichten horen hier niet thuis! “Kunnen verwijderd worden van het forum en hun contract opgezegd”…zou je zoiets niet voorzien in je volgende sponsorovereenkomsten??????
gr WBDat is dan nog maar pas 😯
Zover ik me heriner stond er gisteren nog een andere sponser .
Is die zijn termijn dan afgelopen ❓
Stond die er dan al een jaar ❓
Kan je niet onder dat contract uit aangezien de gekende voorgeschiedenis ❓
Er zijn hier toch genoeg getuigen en slachtoffer ❗ER VALT NIKS TE REGELEN MET DIE SCHONE MENEER!
HIJ BEWEERT DAT HIJ NIET OPNIEUW BEZIG ISHET IS EEN MEESTEROPLICHTER EN EEN MOOIPRATER
POINT FINAL
Beste Allemaal,
zoals jullie je misschien nog kunnen herinneren was PSO sponsor van het forum voor de zaak gesloten werd.
Ik heb destijds een contract/factuur gemaakt voor 12 maanden bannersponsoring zonder echter een bepaalde duurtijd te vermelden.
Aangezien ik destijds de banner heb verwijderd heeft de klant in kwestie zijn 12 maanden reclame niet gekregen.
Contractueel kan ik niet anders dan de banner terug te plaatsen aangezien de zaak opnieuw opgestart werd door dhr Steven Oeyen en ik contractbreuk pleeg als ik niet voldoe aan de overeenkomst.
Mensen die onafgehandelde zaken hebben kunnen dus best ter plaatse gaan om één en ander te regelen, het nieuwe adres staat op de site vermeld heb ik gezien.
Ik hoop dat iedereen volwassen genoeg is om te zien dat deze zaak los staat van het porscheforum an sich en dat ik momenteel gebonden ben om de reclame te laten staan.
Heb je hier problemen mee of wil je me wat meedelen, PM !
Het is godverdomme nog waar ook!
GROTE SCHANDE!!!
IS GEWOON EEN MEESTEROPLICHTER!IEDEREEN IS GEWAARSCHUWD! DAT HIJ MAAR PATATTEN GAAT PLANTEN
Is mij nog 10.000 EUR Schuldig maar krijgen zal ik ze[quote=”911-lover”:2xkhmk13]De naam en faam zijn idd bekend net als zijn passie voor bijzondere wagens .
Er wordt dus niet gelogen , maar niet zo gelezen als de realiteit is 😈 😉 [/quote]Hallo,
ik ken het bedrijf of zaakvoerders niet van PSO, maar als ik een beetje kan lezen, dan zie ik toch dat deze “malafide” zaak en/of persoon, een sponsor betreft van mijn dagelijks bezocht forum. Normaal of is dit enkel een vergissing van de siteverantwoordelijke? 😳
❓ ❓ ❓
Idem hier ,het is gewoon schandalig wat diene kl……. durft op zijn site te zetten . 😈
Ongelooflijk! En zeggen dat ik een wagen in de garage heb staan waarvan ik waarschijnlijk enkel nog paar geraniums in kan planten om als nieuwe bloemenbak te gebruiken.
Zijn er gedupeerden die toevallig meer informatie hebben vernomen ivm deze zaak.
Je mag mij steeds een pm sturen.Thanks
Anoniem10 februari 2009 om 15:11Je moet eens kijken op zijn infoblad, bedrijf:werkplaats; ….
beveiligd met Camera en alarmsysteem.
Info: Klik voor grote foto…
Da’s wel nodig als je daar in die streek zit. 😕
ja, het is inderdaad erg! Ik vraag mij af of die klo…… van RS Motorsport uit Anderlecht, waar ik in 2002 die 993 4S met valse papieren en keuring kocht, ook ondertussen ergens anders begonnen zijn, nadat ze hun matten opgerold hadden op het gekende adres van toen?
En zo kunnen we er nog wel een paar opnoemen, die een paar jaar in ‘den bak’ zitten, en nadien weer vrolijk terug beginnen… Ergerlijk…
De naam en faam zijn idd bekend net als zijn passie voor bijzondere wagens .
Er wordt dus niet gelogen , maar niet zo gelezen als de realiteit is 😈 😉raad eens wie er terug bezig is ?????
……….Uit pure passie voor bijzondere wagens met karakter is Steven Oeyen zijn bedrijf gestart. PSO is inmiddels uitgegroeid tot een bedrijf wiens naam en faam bekend zijn tot over de landgrenzen………
🙄 🙄 🙄
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.