pso gesloten?

Home Forum Porsche Talk pso gesloten?

• Maker
    Discussie

• porsche307
    Deelnemer

hallo, is pso gesloten? Ik heb al meerdere malen geprobeerd maar krijg niemand aan de lijn. Ik krijg ook geen reactie op mijn email

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 136)
      • De reacties vind ik wel geslaagd 😆

http://www.hbvl.be/Limburg/3630/artikel.asp?art= {1B0DA794-B784-4653-AB0E-93F3EEAFBDA7}%20[/url]

Weer 3 gestolen porsches gevonden!

Zo hadden we vroeger het verhaal “Boparts” in Bocholt .
            Ook daar heb ik regelmatig stukken gehaald die echt interessant van prijs waren . Het rare was met mijn zesbak (toen zeer zeldzaam en strontduur) Als er eens eentje was mochten ze me het laten weten en een week later hadden ze er één . En voor een derde van wat ze er elders voor vroegen.
            Een maand later stonden ze in het groot in de krant

Brachten waarschijnlijk ineens de “recupel” bijdragen in mindering 😉

Wat ze weten he Koen.
                Die firma had al jaren “zeer goede prijzen” voor stukken, wie weet hoe lang zijn die daar al nie mee bezig geweest.

Hier idem dito doch ze hebben het blijkbaar alleen maar over wagens uit Zwitserland

Dat heb ik me ook direct afgevraagd !
                    Zou kunnen he.
                    Was in zolder , nog kort bij zijn deur en al.

Heu, ni veuur ‘t één oef ‘t ander, mor is den David Speedster zijnen 356 ni gesignaleerd ?

Peter R.

toch triestig wat je allemaal hoort en leest tegenwoordig…

Je zou nog gaan gelover dat er geen eerlijke mensen meer bestaan…. 😕

Zijn precies wel geen amateurs 😯 Of juist wel want ze zijn “gepakt” 😆

vanmorgen ook op radio te horen…zonder namen evenwel

http://www.hbvl.be/Limburg/3630/artikel.asp?art= {C7545A4E-3223-4972-BB64-D49D43AAA45E}

PT

Limburgse Porsche-zwendelaars in Frankrijk in de cel
                                Twee mannen uit het Maasland zitten in Frankrijk in de cel op verdenking van betrokkenheid bij een grootschalige zwendel in gestolen Porsches. Dat maakte de federale gerechtelijke politie (fgp) van Tongeren vandaag bekend.

De bal ging aan het rollen toen het Limburgse duo aan de Frans-Zwitserse grens onderschept werd met hun takelwagen, waarop een gestolen Porsche stond.

Diefstallenplaag in Genève
                                De Zwitserse stad Genève werd de jongste tijd geplaagd door Porsche-diefstallen. De Zwitserse politie tipte vervolgens de Tongerse fgp. De speurders van de afdeling eigendomscriminaliteit startten daarop een onderzoek en gingen een kijkje nemen aan de woning van de eigenaar van de takelwagen. Ze stelden met verbazing vast dat een afgedankte kippenstal dienst deed als een heel goed uitgeruste Porsche-garage.

22 concrete feiten in kaart gebracht
                                In de garage stonden vijftien Porsches, die deels ontmanteld waren. Verder troffen de speurders een gigantische hoeveelheid Porsche-onderdelen aan. Op andere adressen hadden de twee nog meer voertuigen ondergebracht. De speurders hebben momenteel 22 concrete feiten van diefstal in kaart gebracht. De diefstallen werden niet alleen in Genève, maar ook in Nederland en Duitsland gepleegd.

Uitlevering aan Zwitserland
                                Het onderzoek zal nog enige tijd in beslag nemen, omdat de politie de herkomst van de onderdelen moet achterhalen, waardoor mogelijk nog meer diefstallen aan het licht komen. De twee Maaslanders zitten in Frankrijk in de cel in afwachting van hun uitlevering aan Zwitserland. De Tongerse onderzoeksrechter zet het onderzoek voort en verdere aanhoudingen zijn niet uitgesloten. (belga/eb)

Net dat verhaal hier gelezen 😯

Ik hoop voor de betrokkenen dat het in orde komt.
                                  Het kan toch echt niet dat je borg moet betalen voor gestolen spul die een ander buiten je weten om op je wagen vijst :s

Vandaag werd er melding van gemaakt op tv limburg zonder beeldmateriaal en zonder namen of details.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 136)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.