Home › Forum › Porsche Talk › pso gesloten?
- Dit onderwerp bevat 136 reacties, 45 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 9 maanden geleden door etieke.
-
MakerDiscussie
-
10 februari 2008 om 14:53
hallo, is pso gesloten? Ik heb al meerdere malen geprobeerd maar krijg niemand aan de lijn. Ik krijg ook geen reactie op mijn email
-
MakerDiscussie
-
En het zwitserse gerecht is niet zoals het Belgische, dat kan dus nog wel een tijd duren…
[quote=”jampie”:fbzc3htr]Had gehoord in Frankrijk.[/quote]
Zou nu in Zwitserland zitten… volgens de geruchtenmolen hé
straf verhaal, zou zeker meer info inwinnen en of dit niet op een andere manier zoals bij dave kan opgelost worden… 😕
Ik vind dit een sterk verhaal, heb ooit iets gelijkaardigs meegemaakt maar dat werd anders opgelost, ik kreeg mijn wagen terug mét de gestolen onderdelen op, maar er werd beslag gelegd op de gestolen onderdelen.
Dit wilde zeggen dat ik ze ten allen tijde op verzoek van de rechtbank moest kunnen voorleggen of afstaan.
Dat jij als slachtoffer er een borg zou voor moeten geven heb ik nog nooit gehoord.
Dit is trouwens niet wettelijk als je het mij vraagt.Deuren daar laten en als je ze dan toch goedkoper kan vinden ze zelf opnieuw kopen??
Man man man, dat zoiets allemaal kan!!! 🙄 😯
Veel sterkte!
Beste Porschisten,
Ik heb vandaag bericht gekregen van mijn advokaat , mijn auto wordt vrijgegeven met een borgstelling van 4000 euro !!! ik kan dus mijn auto ophalen als ik 4000 euro betaal aan de belgische staat , want het blijkt dat pso er 2 gestolen deuren heeft in geplaatst !!!
het is toch te gek om los te lopen !!! zodat ze de eigenaar van de gestolen deuren ooit kunnen vergoeden !! 2 deuren kaal kosten 2000 EURO .
iK HEB DESTIJDS BIJ PSO 700 EURO BETAALd VOOR DEZE DEUREN !! weet ik veel dat die dingen gestolen zijn !!!
het gerecht in belgie !!! een schande !!!
het kan zeker jaren duren voor ik van dat geld iets terug zie !!!
hou me op de hoogte als jullie iets weten
thanks
the_porsche 911 😈 😈 😈
Blijkbaar heeft Woopyke zijn wagen (of wat er van rest) reeds terug gekregen, hopelijk zijn er voor THE_PORSCHE911 geen bezwarende elementen op of aan zijn wagen gevonden zodat hij em ook snel weerkrijgt… 🙁
[quote=”porschky”:21nnkwny]We hebben het al vaak gezegd, het is niet de bedoeling paranoïde te worden, maar verdomd zeg, wat mag men op den duur wel nog vertrouwen??? 🙁 [/quote]
sluit ik me volledig bij aan….. 🙁
wou ook een flinke reply op dit geven maar laat ook maar…. 😥
tja, het is en blijft triest hoe men soms als ‘slachtoffer’ in de kou blijft staan bij het gerecht! Denk maar terug aan mijn geval: 50.000 euro betaald voor een 993 4S bij RS Motosport in Anderlecht, blijkt al gauw een opgelapte perte totale te zijn met valse keuringspapieren en dergelijke! Verkoper houdt zich van de dommen, het verzoek tot bewarend beslag op één van zijn andere wagens wordt afgewezen “omdat de zaak op papier solvabel genoeg is”. Plots blijkt de verkoper ook geen Nederlands meer te kunnen praten (ook al kunnen wij met opgenomen telefoongesprekken het tegendeel bewijzen!), en wordt de zaak aldus naar het Franstalige gerecht te Brussel doorverwezen… waar de vertraging nog veeeeeeel groter is. We schrijven 2002! Nu zijn we 2008, de zaak is nog niet voorgekomen… maar de vogel is wel reeds gaan vliegen… Weg 50.000 euro… Hoe lang denken jullie dat ik niet moet gaan werken om zulk een financiële kater (waar je 5 jaar lang stevig voor mag afbetalen, en van dewelke je niets restwaarde recupereert!) weer goed te maken? En ik denk dat de meesten wel weten dat 50.000 netto een heel pakje meer bruto is…
We hebben het al vaak gezegd, het is niet de bedoeling paranoïde te worden, maar verdomd zeg, wat mag men op den duur wel nog vertrouwen??? 🙁
Ik begrijp je frustratie en leef enorm met je mee, hou ons op de hoogte !
🙁 BESTE PORSCHISTEN ….
Ikheb mijn 993 ook bij oeyen staan voor onderhoud ,had vernomen dat alles daar verzegeld was en heb mijn advokaat ingeschakeld !!! ik heb verzoekschrift laten indienen bij de procureur van tongeren voor vrijgave van mijn voertuig , dit werd afgewezen en toen zijn we naar de kamer van inbeschuldiging te antwerpen gegaan , deze rechter besliste dat de onderzoeksrechter 2 weken kreeg om zijn onderzoek af te ronden !!! ik hoop dat ik morgen mijn auto kan vrij krijgen !! het is een schande van de belgische staat om iemand zijn auto in beslag te houden ,b-voor feiten van een ander !! als hij niet vrij is deze week stap ik naar de media !!!
klopt als een bus
na lange tijd heb ik vernomen dat steven vast zit in frankrijk.
mijn wagen is in beslag genomen door de gp van tongeren
en ben momenteel niet zeker of ik alle onderdelen nog kan reccupereren.
ik was bij pso voor een restauratie en een tuning naar een 3.6 motor.
ben ongeveer een 15000euro kwijt als ik enkel de carroserie terug krijgpso is opgepakt in frankrijk tijdens een diefstal van een porsche
het gerechtelijk onderzoek is vollop lopende meer dan 20 wagens zijn al reeds in beslag genomen waaronder ook de mijne.nog een slachtoffer…
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=17837
kan wel wat hulp gebruiken dus….
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.