pso gesloten?

Home Forum Porsche Talk pso gesloten?

• Maker
    Discussie

• porsche307
    Deelnemer

hallo, is pso gesloten? Ik heb al meerdere malen geprobeerd maar krijg niemand aan de lijn. Ik krijg ook geen reactie op mijn email

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 136)
      • Had gehoord in Frankrijk.

[quote=”jampie”:3nsc85pg]Zou naar ‘t schijnt nog steeds in de petoet zitten…..[/quote]

In Frankrijk of in Belgie?????

Zou naar ‘t schijnt nog steeds in de petoet zitten…..

staat op de site :

PORSCHE SERVICE OEYEN IS TOT NADER ORDER GESLOTEN!

Anoniem

Hoe zit het hier nu? Reeds terug open?

hmm, als iemand nog een stootstrip bestuurdersdeur van een 944 S2 ’90 ergens weet liggen…
                  heb er een halfjaar naar gezocht en lag klaar om gespoten te worden bij Steven….
                  en dat zal niet meer gaan lukken, vrees ik….

Iemand nog nieuws over Steven ?

Mja zoals ik een tijdje geleden tegen Dave vertelde heeft iedereen die aan Porsche werkt een grote controle gekregen. Bij ons hebben ze 1 volle dag gezeten en alles gecontroleerd ook alle nummers en zo van de wagens en onderdelen. Ze zijn dus blijkbaar achter enkele wagens op zoek waar fraude zou met gebeurd zijn bij de verzekering en ook enkele verdachte diefstallen. Nu wie hiervan onderdelen of iets anders heeft die zal hangen tot mijn spijt. Meer uitleg mag en kan ik echter niet geven, maar ik vind het triestig dat mensen ter goede trouw zo een dingen kunnen kopen en er toch voor opdraaien.
                      Komt wel in orde hoor maar jullie zullen wat tijd moeten hebben in dit geval.

ik heb iets horen waaien dat het allemaal ontruimd is en dat ze 10 auto’s hebben meegenomen,

miljaar…dan heb ik ook nog 300€ aan mijn broek…. tussen kerst en nieuwjaar belde hij me op om te zeggen dat hij een dakspoiler had liggen voor mij, en dat hij die graag wou ontvangen…ik had het ontzettend druk en liet mijn vrouw dat vlug betalen …toen ik echter belde voor een afspraak was er nooit plaats…en nu dit… ik hoop dat het allemaal goed mag komen..maar laat ons niet van de daken schreeuwen en dit draadje opvolgen…positief denken 😕

Politielint klopt inderdaad, zou al van vorige week zijn. De gerechtelijke politie heeft alles verzegeld.

Als er mensen zijn die hun auto er nog staan hebben dan raad ik aan van contact op te nemen met de G.P. van Tongeren.

oei…

volgens mij is het wel carnaval geweest in Uikhoven of was dat vorige week? hij woont er niet zo ver vanaf, daar al iemand geweest?

politielint ?

ziet er niet goed uit ! 😯

Ik ben daarstraks langs pso gereden en er hing politielint. Voor de rest was er niets te zien

Ik ben er ook aan de deur geweest (gesloten)

Hing trouwens niks op de deur…

Ik dacht wel dat Steven me vorige week iets zei van een kort verlofje, maar was maar met een half oor aan het luisteren, misschien was ie skieen en is ie deze week gewoon weer open ?

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 136)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.