Pso nieuws

Home Forum Porsche Talk Pso nieuws

• Maker
    Discussie

• sabine
    Deelnemer

Jeroen Tilkin van PSO heeft ondertussen ook al 3 weken in de bak gezeten en zal uit betrouwbare bron nog vele maanden moeten zitten.
      Hij is ondertussen ook beschuldigd voor dezelfde feiten als Steven Oeyen.
      Het is trrouwens allemaal begonnen nadat Jeroen in de zaak is gekomen.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 62)
      • [quote=”Kustom creations”:1d8xlhsw][quote=”turbowannes”:1d8xlhsw]
        en ik hoop maar 1 ding… dat ik hem niet moet tegenkomen…want dan gaat hij wensen dat ze hem opnieuw opsluiten 😈
        [/quote]

[quote=”davidspeedster”:1d8xlhsw]
        hopelijk kom ik je niet tegen want kzweer het u dat
        de gevangenis een lachtertje was trust me
        [/quote]

Nu zou ik persoonlijk zulke uitspraken niet doen op een forum. Stel er gebeurd iets met steven, naar wie gaan ze dan komen kijken denk je? Ook het gerecht leest hier mee![/quote]

Hij mag hier zelf niet komen en uit goede bron weet ik dat hij moet opletten voor 3 personen die hem eens goed willen aan de tand voelen en niet op een lieve manier. En geloof me Steven ik zou er liever eens gaan met eten dan er ruzie met te maken als je me verstaat.

[quote=”MRD-Porsche”:20fzptwo]Steven heeft hier enkele accounts op het forum, dus meelezen zal hij zeker doen 🙂 [/quote]

het is een deugniet laat staan een dief
          zulke mensen verdienen straf
          en @ steven vertellen welke bende te heerlen
          mijn 356 gestolen heeft op 01/04/2006

had verwacht dat door iemand die we gemeenschappelijk kennen
          toch wel had gezongen zoals over al de rest tov gp

Steven heeft hier enkele accounts op het forum, dus meelezen zal hij zeker doen 🙂

Als hij het lef heeft om hier op de site nog te komen, al dan niet onder een andere naam, dan lacht hij ook gewoon met die teksten die er geschreven worden.

[quote=”WB”:2v6lbdsm]Kwil me hier ni moeien maar je moet het ook niet overdrijven……kvind het goed dat gedeputeerden hier tenminste hun frustraties wat van zich af kunnen schrijven! Dat is nog wat anders dan handelen eh!!!!!
                Als die “Steven” dan het lef heeft om hier op de site te komen moet hij daar maar tegen kunnen![/quote]

heb net hetzelfde gevoel ik vermoed dat steven lang niet meer zal antwoorden uit schrik
                😈

WB

Kwil me hier ni moeien maar je moet het ook niet overdrijven……kvind het goed dat gedeputeerden hier tenminste hun frustraties wat van zich af kunnen schrijven! Dat is nog wat anders dan handelen eh!!!!!
                  Als die “Steven” dan het lef heeft om hier op de site te komen moet hij daar maar tegen kunnen!

Tuurlijk moet iedereen van een ander zijn spullen afblijven, daar deel ik volledig uw mening in. Ik zou ook reageren zoals u, maar niet op een openbaar forum.

Stel je komt steven tegen, je geeft hem klappen, hij valt verkeerd en sterft per ongeluk. Nu gaan ze via de tekst op het forum aantonen dat het met voorbedachte rade was ipv misschien een ongeluk.

Daarmee wil ik zeggen denk 2 keer na voor je de frustraties op een openbaar forum zet!

dan moet hij maar van iemand anders zijn spullen afblijven
                      of teruggeven
                      heeft zovelen gedupeerd en hij weet waar mijn wagen is
                      en wil niets vertellen om zichzelf niet in gevaar te brengen
                      ik vermoed dat er nog vele anderen zijn die met hem wel is een hartig woordje wensen te wisselen
                      kan misschien een club oprichten van alle gedupeerde tzou nogal iets zijn
                      de gp doet er niet veel mee mijn inziens 🙁

[quote=”turbowannes”:2vre207x]
                        en ik hoop maar 1 ding… dat ik hem niet moet tegenkomen…want dan gaat hij wensen dat ze hem opnieuw opsluiten 😈
                        [/quote]

[quote=”davidspeedster”:2vre207x]
                        hopelijk kom ik je niet tegen want kzweer het u dat
                        de gevangenis een lachtertje was trust me
                        [/quote]

Nu zou ik persoonlijk zulke uitspraken niet doen op een forum. Stel er gebeurd iets met steven, naar wie gaan ze dan komen kijken denk je? Ook het gerecht leest hier mee!

@ steven
                          ik heb vernomen van de gp dat jullie mijn 356 niet zouden gestolen hebben maar wel een bende en jullie zouden

PT

@ Steven, (misschien was hij Sabientje voor zijn collega’s gedetineerden) : “Be nice to people on your way up because you meet them on your way down.”

die sabine is wel degelijk steven!!

diene kerel heeft mijn vertrouwen geschonden…. en dat komt nooit meer goed.

Dit is vrij normaal al je in voorarrest zit mag je na ongeveer 6 maand gaan, maar dan komt je proces en krijg je de rekening en je totaal verblijf in de gevangenis ( op ons kosten dan wel weer 😈 ). En een kei kan je niet het vel af doen dus ja.

Wim

GP = Gerechtelijke Politie

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 62)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.