Home › Forum › Porsche Talk › Pso nieuws
- Dit onderwerp bevat 62 reacties, 24 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 2 maanden geleden door snoer 964.
-
MakerDiscussie
-
18 oktober 2008 om 23:08
Jeroen Tilkin van PSO heeft ondertussen ook al 3 weken in de bak gezeten en zal uit betrouwbare bron nog vele maanden moeten zitten.
Hij is ondertussen ook beschuldigd voor dezelfde feiten als Steven Oeyen.
Het is trrouwens allemaal begonnen nadat Jeroen in de zaak is gekomen. -
MakerDiscussie
-
[quote=”PT”:i3k3ujp5]met de GP van Tongeren voor meer uitleg [/quote]
Ik ben dan wel een halve Belg, maar GP > wat bedoel je daarmee. 😳
[quote=”MRD-Porsche”:1sob6lxx][quote=”gezien”:1sob6lxx]Sabine waarom zeg je niet dat steven vrij en thuis is, ik denk dat dit heel wat reacties gaat losmaken[/quote]
Hoeda, plaatsgebrek in de gevangenis te Hasselt?[/quote]Ik begrijp dit apeland niet meer !!! Moest dit waar zijn,… goed om weten dan. Ik neem in ieder geval nog eens contact op met de GP van Tongeren voor meer uitleg want dit is voor mij onaanvaardbaar.
Het kan kloppen, ik heb als admin van het forum ook een mailtje gekregen van Steven als antwoord op een vraag die ik hem stuurde toen zijn zaak gesloten was en niemand nog van iets wist, aangezien ik vermoed dat je als gedetineerde geen vrije toegang tot internet hebt kan het niet anders dan dat Steven vrij is.
Sabine of moet ik zeggen Steven, ik zou echt niet graag in jullie schoenen staan. Wie hier de schuld juist draagt weet ik niet maar er zijn veel mensen die niet zo blij zijn. En wie die ‘Gezien’ is stel ik me ook vragen maar dat zal wel uitkomen zeker 🙄
Dus Sabine zegt niet wat gezien weet of gezien heeft. 🙄
Gaat dit een rebus draadje worden. 💡[quote=”gezien”:2pshwtdq]Sabine waarom zeg je niet dat steven vrij en thuis is, ik denk dat dit heel wat reacties gaat losmaken[/quote]
Hoeda, plaatsgebrek in de gevangenis te Hasselt?Sabine waarom zeg je niet dat steven vrij en thuis is, ik denk dat dit heel wat reacties gaat losmaken
Als ik dit allemaal hier lees had ik het dus duidelijk wel juist, wisten jullie zelf dat die Jeroen Tilkin mij is komen bedreigen. En dit toen ik uitbracht dat er 4 wagens van klanten van ons niet hersteld waren geweest maar enkel waren toe gekit aan de motor om de olie lekken te doen stoppen. Zelf was er eentje waar ze een nieuwe koppeling hadden in gestoken, en als wij deze 2 maand later demonteerde zat er juist oude en versleten onderdelen in.
Ik zou echter ook graag eens weten wie die Sabine hier is en wat haar relatie is met PSO, het staat me voor dat zij de vriendin is van Steven. Als laatste zou ik niet graag in de schoenen staan van deze twee zeker als ze de rekening gaan krijgen van dit alles.[quote=”sabine”:ln5x48k1]
Edit by Mod: Gelieve geen adressen te vermelden wegens het recht op privacy.[/quote]
als je handelaar bent dan kom je naar buiten met naam en toenaam, is het niet onder een handelsnaam dan toch bij de publicatie van de statuten in heb BS,
als je een oplichter bent dan moet je de gevolgen erbij nemen
Edit by Mod: Adressen waar geen domicilie van de personen in kwestie staan en waar ook nog andere mensen wonen die met de hele zaak niets te maken hebben worden vanwege privacy redenen gewist.
Dat is idd een 3,5 jaar geleden (februari 2005)
Dat was een zwarte 930.
De deal was eigenlijk rond en het voorschot lag thuis . Hij ging dat komen halen daar hij toch in de buurt moest zijn .
Ineens had hij misschien een andere koper die misschien volgende week ging komen en misschien de wagen kocht dus als die niet meer gaf kon ik de wagen aan de afgesproken prijs hebben .
Hij mocht die toen van mij steken waar het zonlicht niet scheen .
Ik heb 2 dagen daarna uit frustratie mijn 968CS gekocht en ben er nog steeds zeer tevreden meeJep dat is hem, hij is van Tongeren afkomstig maar woont nu bij zijn vriendin.
Die Turbo die Jeroen toen verkocht was ook een gestolen Porsche.
Dit moet ongeveer 3 a 4 jaar geleden zijn.Jeroen zat blijkbaar al langer in het vak van omgekatte auto’s.
Hij is een van de grootste leugenaars van België, die gelooft zelfs in zijn eigen leugens naar het schijnt.Edit by Mod: Gelieve geen adressen te vermelden wegens het recht op privacy.
Even een vraagje .
Die TIlkin was die van Tongeren afkomstig ?
Ik heb destijds bijna een 930 gekocht van een zekere Tilkin doch zoals de meesten hier weten is die deal niet doorgegaan vanwege de verkoper
Iets daarna had hij een andere 911 Turbo te koopOf Steven beschermen, zoals ik het uit de zins opbouw kan lezen. 🙄
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.