PTS Kleur kiezen voor 992 gt3

Home Forum Porsche Talk PTS Kleur kiezen voor 992 gt3

• Maker
    Discussie
  • Hey,

Voor mijn nieuwe bolide 992 GT3 zoek ik een tof PTS kleurtje…
    Welke PTS kleuren zijn er allemaal beschikbaar?

Thx voor de tips en eventuele links…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
    • Aha, ik wist niet dat je ook op het forum zat, maar de foto’s hebben je verrarden 😉
      Welkom 🙂

[quote=”porsche 1988 post=287160″]Ondertussen is de wagen reeds 4 maanden geleverd. Kleur is PTS carbon steel grey geworden.
       [/quote]

XXX

Knappe bak en ook een vette foto met die bergen op de achtergrond – Love It 

Congrats, laat ze maar zeveren en zagen over de kleur die al dan niet saai is
              Je hebt het brute beest al losgelaten in z’n habitat zie ik. That’s the right way!
              safe & have fun !

Knap!

Ondertussen is de wagen reeds 4 maanden geleverd. Kleur is PTS carbon steel grey geworden.

Om een indicatie te krijgen van de populairste kleuren onder Porsche-eigenaren kun je simpelweg om je heen kijken. Het lijkt erop dat zwart en grijs de favorieten zijn. Niet bijster spannend dus. Gelukkig brengen de meer sportievere modellen als de 911 GT3 alsnog wat meer kleur op de wegen.We weten nu ook wat de populairste kleuren zijn onder degenen die een Porsche niet kunnen betalen.
                    Hagerty heeft dat namelijk uitgezocht. Wat blijkt? Fans hebben een betere smaak dan de gemiddelde Porsche-koper in de praktijk heeft. Het scheelt natuurlijk wel dat zij geen auto door hoeven te verkopen.Hagerty heeft in totaal 3.000 mensen ondervraagd, die volgens hen van over de hele wereld komen.
                    Opmerkelijk genoeg is het Guards Red die met afstand het populairst is.Op de tweede plaats volgt Mexico Blue, een blauwe tint die je bij andere merken weinig ziet. Op de derde plaats staat dan weer een wat saaiere kleur: GT Silver. De juiste ingetogen kleur kan het Porsche-minnend publiek dus ook waarderen. Naast Mexico Blue is ook Miami Blue geliefd. Die staat namelijk op nummer vier. Miami Blue leunt wat meer richting groenblauw dan Mexico Blue en zie je wat vaker op Porsches. De volledige uitslag zag er als volgt uit:
                    [list=1]
                    [*]Guards Red: 218
                    [*]Mexico Blue: 169
                    [*]GT Silver: 159
                    [*]Miami Blue: 134
                    [*]Black: 122
                    [*]Speed Yellow: 102
                    [*]Alpine White: 89
                    [*]Oak Green: 83
                    [*]Forest Green: 81
                    [*]Irish Green: 81
                    [/list]

Is een optiekit voor 5688,20€ : Aeropack voor Carrera met of zonder S coupé ; GEEN GT3 spy

Spy pic. Carmine red denk ik? Zou geen GT3 zijn…

You can order the new 911 now, but our spy photographers have snapped the 992 with an as yet unavailable aero pack. Our new pictures show the 992-con-aero pack cold weather testing, and it mainly consists of the huge, fixed spoiler on the back. It’s a rather scaffolding-like – high and thin – and seems to take a departure from the rest of the car’s design. Still, we’re sure it’ll be popular.

In het blauw zou ik hem ook wel willen

[quote=”bccars” post=279323]Oh ja die kleur van die Ickx edition is wel heel mooi ![/quote]

:drink: :drink: we gaan nog goed overeenkomen , in tegenstelling tot wat anderen denken 😀 😀

Oh ja die kleur van die Ickx edition is wel heel mooi !

[quote=”vandamme” post=275694]wtf is PTS?

Pak iets wilds en 70ies Reseda Green Metallic
                                nie lachen, maar ik heb met geen enkele andere Porsche zoveel aandacht en bekijks gehad als met mijn groene 924[/quote]

Toen waren geiten wollen sokken , Mieke Vogels en “Anders GAan LEVen” en een groene P 924 ( met 4,5% CO ) nog populair 😀 😀 😀

Waar is de tijd gebleven ?

Zeer aantrekkelijke kleur voor wie ervan houdt ; Donkerblauw Jacky Ickx 992 Ltd Edition

Zelfs de X Blue-kleur van deze Limited Edition, geïnspireerd door een van de beroemde helmen van Jacky Ickx, is nooit eerder uitgebracht.

Ik weet niet of deze kleur wordt vrijgegeven, maar ik vind het wel iets hebben en het heeft iets retro-achtig

En, in combinatie met zijn Bell-helm , uit die tijd ,dan ben je wel uniek in Belgie als toekomstig 992 GT3 piloot:driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.