PTS Kleur kiezen voor 992 gt3

Home Forum Porsche Talk PTS Kleur kiezen voor 992 gt3

• Maker
    Discussie
  • Hey,

Voor mijn nieuwe bolide 992 GT3 zoek ik een tof PTS kleurtje…
    Welke PTS kleuren zijn er allemaal beschikbaar?

Thx voor de tips en eventuele links…

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
    • [hide]Oei ja, da’s een beetje potsierlijk que design, too much going on ?! Veel te veel gedoe met die doorlopende horizontale lichtstroken, hou daar niet van. Maarja, over de gewone 992 was ik in het begin ook aan het mekkeren, en daar ben ik nu toch wel van overtuigd. Heb gewoon wat tijd nodig denk ik. Ben ook geen fan van Lava orange op een GT3, da’s precies of je een GT3RS wil nadoen. Ik zou graag een felgroene hebben deze keer OF SternRubin ! [/hide]

Lava orange est ein tolle farbe… Maar als ik even off-topic mag: ik vind die achterzijde wel behoorlijk druk aan het worden

992 GT3:

991.2 GT3

123

het trekt er redelijk goed op, ene half tintje donkerder
          en is precies een two tone flake of zoiets?

Zonder dat oranje erin is het best schoon vinnik

EDIT, is blijkbaar Chroma clear, speciaal iets waar ze er maar 5 per jaar van doen
          die paint optie kost blijkbaar meer dan een base 911 kost???
          het is geen PTS want ze moeten blijkbaar de verf pigmenten met magneet goed zetten tijdens het spuiten.
          cray cray

https://www.autoevolution.com/news/porsche-exclusive-911-turbo-s-has-98000-phyton-green-chromaflair-paint-119724.html#

Reference Guide to PTS … oftewel nuttige info op Rennlist hieromtrent

eentje voor Stijn:

Python Green

Nee, een kleur moet blijkbaar eerst voorgeselecteerd worden, ik weet het ook niet precies. Het leven is eenvoudig in racinggelb…

Money no object zou ik voor iets als maritime Blau kiezen denk ik

Is het Paint-To-Sample programma niet precies de manier om ‘eender welke kleur’ te kiezen?
                Is het antwoord op de vraag ‘welke kleuren zijn er beschikbaar?’ dan niet ‘alle mogelijke kleuren’?

Probeer eens bij website Elferclassic.de. onder Technik / Lackfarben – Farbcodes. Daar kan je model en jaar intikken en elk ooit geproduceerd model met bijhoudende kleuren zien…

@Porsche1988 : Ga eens kijken op rennlist.com forum. Daar zijn ganse threads over dit topic van PTS kleuren, met de bijhoren porsche kleurcodes en fotos.

Ive

Kunt ge geen RAL kleur kiezen??? Past bij u garagepoort 🙂

Bij de garage gegaan en ze hebben een lijst met goedgekeurde kleuren maar die zijn natuurlijk niet altijd en overal te bekijken.
                        Vandaar hier de vraag naar eventuele tips of links

PTS = paint to sample

123

wtf is PTS?

Als ge toch bestelt bij Porsche, en de monies hebt voor een GT3 nief

Custom Color picker, is maar een 9,.5 K optie 😀

Pak iets wilds en 70ies Reseda Green Metallic
                            nie lachen, maar ik heb met geen enkele andere Porsche zoveel aandacht en bekijks gehad als met mijn groene 924

Valt op in de donker, in zon, in herfst weer tussen de bladeren, in de winter in de sneeuw.

en het is nooit echt vuil.. kuist makkelijk.

Ge wilt dus een kleur gebaseerd op het feit dat niemand anders of toch zo weinig mogelijk anderen die hebben? Dat vind ik even eigenaardig als het feit dat 99% van de autokopers een lijkwagenkleur kiezen…

Een dealer kan dit wellicht beantwoorden. Ik heb al een 991 GT3 touring op www gezien in Irish Green bijvoorbeeld.

Rennlist….

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.