PUUR Porsche 15 aug 2021

Home Forum Porsche Uitstappen PUUR Porsche 15 aug 2021

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
    • [quote=”carbonman post=285684″]yep, ik ga mee… treintje? zeker weten

09.00 u carpoolparking  Houthalen ?

[/quote]

Zijn er hier nog gegadigden die naar dit event gaan? Als het deftig weer is dan ga ik er naartoe. Ikzelf rij vanuit Oost-Vlaanderen over Antwerpen. Als er ergens afgesproken wordt om ‘in kolonne’ te rijden dan wil ik wel aansluiten.

yep, ik ga mee… treintje? zeker weten

Ok, staat op de agenda. Hopelijk weer zoals vorig jaar met een treintje er naar toe….

Ik kon mij zelfs niet herinneren dat ik iets betaald heb vorig jaar, zo storend zal het dus wel niet geweest zijn.

Als het weer meezit, wel een schoon uitstapke. 

inkomgeld van 7.5 eur :toch niets om van wakker te liggen?
                Ik ga al sinds 2015 en het is er altijd een gezellige bedoening, al is de catering op het terras niet om over naar huis te schrijven,, uiteindelijk raak je wel aan een koffie ,zelfs vorig jaar september in volle corona tijd. Er is altijd wel iets leuks te zien en kom je altijd wel een bekende tegen.
                Puur Porsche is volgens mij ook geen VZW; mogelijke kosten: huur terrein?, medewerkers die de ganse dag de instroom in goede banen leiden, geluidsinstallatie enz
                Betalen om naar je eigen auto te laten kijken? so what?
                We betalen jaarlijks …den euro’s aan wegenbelasting,onderhoud enz van onze wagens ,dus over wat spreken we hier eigenlijk?

Ik vind um gezellig hoor, met vrienden tussen de P’kes en badgasten een lekker koud pintje drinken op terras met meerzicht!!

Wie kopt er deze voorzet binnen ? Benieuwd.

Een mooi en aangenaam evenement om steeds verschillende Porsches te zien van de bezoekers .
                      Wat ik opmerk ,het inkomgeld gaat ” relatief snel ”  omhoog van zijnde nog gratis in 2017 en tevoren , 5 € voor toegang in 2018 en 2019 en nu  in2021 zelfs al 7.50€  .
                      Ik vraag me af ,waar stopt het ergens met toegangsgeld. ?   Wat krijg je retour voor je entree geld ?
                      Wees eerlijk , buiten de Porsches van de bezoekers is er relatief weinig te beleven  ( enkele  jaarlijks terugkerende standhouders met zelfde terugkerende producten) 
                      Awel, ik ga waarschijnlijk dit jaar nog eens kijken  en hopelijk kunnen we een lekkere cappucino drinken op het terras aan het water.

De dag dat men 10€ gaat vragen, ga ik passen , dan ga ik naar race competities op Terlaemen kijken, aan de Otto-bar  

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.