Puur Porsche Magazine

Home Forum Porsche Talk Puur Porsche Magazine

• Maker
    Discussie
  • In Puur Porsche Magazine nummer 1 van jaargang 2015 wordt veel aandacht besteed aan de 993 4S. Als kersvers eigenaar van zo’n 993 zou ik heel graag in bezit komen van dit nummer. Wie kan me hieraan helpen? Mag uiteraard wat kosten.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • @ Wim,ben even aan het klussen geweest dus even geen tijd gehad om op het forum te zitten of zelfs met de jubi te rijden maar nu de zon in aantocht is hopen we dat daar snel verandering in zal komen 🙂

Inmiddels dus in blijde verwachting…. Marc99 bij voorbaat hartelijk dank!!!
        (En ook onze moderator Cabrio Wim dank voor de goeie bedoelingen).

Het was even zoeken tussen de stapels Porsche boekjes ..maar ik heb het wel gevonden 😀 . Nummer 2 ook trouwens , met een artikel over de 993 ” luchtgekoelde publiekslieveling” . Mail je adres maar even , ik stuur ze wel op ( moet er niets voor hebben hoor , blij dat ik kan helpen 😀 )

Wim

Ik denk dat ik die nog liggen heb, zal zo eens kijken als ik op de zaak ben.

En had er ook nog een voor Geert waar zijn jubi instond, maar niks meer van Geert gehoord. 🙄

Ik heb bij de uitgever al geprobeerd, maar nummer 1 hadden ze helaas niet meer. De uitgever heeft me nog wel aan nummer 4 van 2015 kunnen helpen waarin ook een interessant artikel staat over de 993.

Ik denk dat je de losse nummers kan bij bestellen bij de uitgever .

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.