PUUR Porsche Treffen Aquabest (Eindhoven-Best) zondag 28 mei 2017 van 10.00 tot 17.00 uur

Home Forum Porsche Uitstappen PUUR Porsche Treffen Aquabest (Eindhoven-Best) zondag 28 mei 2017 van 10.00 tot 17.00 uur

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

Porsche-Treffen
      Ieder voorjaar vindt het PUUR Porsche Treffen plaats bij Aquabest (Eindhoven-Best).

Dit treffen trekt jaarlijks een kleine 2.000 Porsches, hun eigenaren en andere geïnteresseerden naar dit mooie recreatiepark voor een meeting aan de waterkant.

De komende editie vindt plaats op zondag 28 mei 2017 van 10.00 tot 17.00 uur.

Aquabest
      Ekkersweijer 1, Best (Eindhoven)

Klik hier voor de voorregistratie http://www.puurpm.nl/porsche-treffen-registratie

Neem voor organisatorische vragen en/of de mogelijkheden voor standruimte even contact op met:

René Janssen,
      – tel: (+31) (0) 24 – 373 80 55
      rene@puurpm.nl

Voor deelname Porsonly ruilbeurs voor verzamelaars van Porsche modelauto’s, gadgets, boeken en folders:
      – René Palland rene@porsonly.com

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
      • Jaja en zeker met die Manuele bak .

Met de 993 velgen is hem niet zo mooi , maar die banden moeten ook gebruikt worden 🙄

aha, dan heb ik heb larsys 968cab ook gespot, heel herkenbaar met z’n 993 velgen ;-]
          bedankt ook voor het compliment, ik heb heel lang gezocht en wilde geen compromissen sluiten mbt model en transmissie. na jarenlang zoeken stond er eentje te koop onder de kerktoren, aan een normale prijs en dan is het aan de vlugste 😉
          ik was pas laat op het terrein en bij het naar huis keren was de organisatie al bezig met opbreken. aan wie kan ik de FPB banner terug bezorgen?

:applaus:
            @ ledz01: Is het nog goed gekomen dan ?

-Was een mooie dag ,
            wel iets(15%) minder auto’s dan normaal “gok ik”

-Deepee zijn 928 gt gezien :up: (er bestaan dus TOCH nog mooie exemplaren van de 928)”da wist ik helemaal nie 😀 ”

@wing
            : was je er vandaag bij ?
            K’heb je p nog niet gezien nu 😉
            Als ik de mijne niet op o platen kan zette volgende zomer dan gaat hem weg …. (taks die ik gisteren in de bus heb gekregen is gewoon het DUBBEL tov 2016 ,en da ga ik nie blijven betalen) .. dan koop ik terug een lotus Elise of misschien een 944 turbo cabrio :bounce:

Ik had wel beter men zwembroek meegenomen :ass:

IMG_0829.JPG

Voor iedereen die mij gespot heeft, ik stond aan de kant met een platte band 🙂

Ik ga ook in wommelgem zijn om 9 uur

ik ben weer aanwezig met mijn rode Cayman R

Parking Raes, Wok, Cools, …?

Parking Wommelgem ? 09.00 u met 3 stuks . Grts Alain

Er is mooi weer voorspeld, dus “het-meisje” (is de Targa…) mag weer mee…. :driver: :respekt: 😆

Dit jaar wordt 20 jaar 996 gevierd en is er een plein hiervoor voorzien :respekt:
                          Jammer genoeg ga ik er niet geraken 🙁

Ik zal er ook bij zijn met de 986 cabrio! Ineens kleurtje opdoen is mooi meegenomen! 🙂

Ze geven goed weer ik ben van de partij..altijd veel moois te zien….
                              zijn er mensen die vanuit Antwerpen samen rijden?

[quote=”WD 1970″ post=251369] @ x4 …ik heb hier de link gevolgd van PUUR Porsche magazine en dat lukte vrij goed , ticket zat dag erna in mijn mailbox. :[/quote]

Via mijn outlook.com adress werkte het niet, daarnet nog geprobeerd…
                                na het lezen van je post, eens met een ander email adres geprobeerd en bingo…binnen de minuut een ticket…thx

Aan de organisatoren van Puur Porsche Aquabest:

Het is nu het derde jaar op rij dat ik niet kan komen en ik wil er echt graag bij zijn, maar elk jaar valt dit in het weekende van OLV Hemelvaart waardoor niet enkel ik maar nog veel meer Porscheliefhebbers moeten passen omdat we van de vier dagen verlof profiteren om er op uit te trekken.

Moest dit op een doodgewone zondag vallen zouden nog meer mensen van dit prachtig evenement kunnen genieten.

Dank u. :salut:

Geen Transaxle plein dit jaar?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.