PUUR Porsche Treffen – Zondag 2 juni Aquabest (Eindhoven)

Home Forum Porsche Uitstappen PUUR Porsche Treffen – Zondag 2 juni Aquabest (Eindhoven)

• Maker
    Discussie
  • Op zondag 2 juni organiseren we voor de 8e keer het PUUR Porsche Treffen bij Aquabest.

Ook deze editie verwachten we weer ongeveer 1.500 Porsches en zorgen we wederom voor een eigen Porscheforum BE parkeerplaats.

Aanmelden voor een ticket (5 euro per auto) kan via de onderstaande link:
    https://www.puurpm.nl/porsche-treffen

Graag tot ziens in Best!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • Vier jaar geleden voor het eerst gegaan en het was toen regenachtig maar voor mij was het de moeite waard om 4 uur te rijden.

Dit jaar was er naar mijn mening veel minder accessoires te koop, miniaturen.
      Dit is voor mij altijd een pluspunt om miniaturen en accessoires te vinden van een 964.

Toen was er ook een stand van Porscheforum.be en .nl waar ik zeker het nodige wou kopen maar deze heb ik niet gezien.

Hopelijk in de toekomst meer van dat laatste voor mij…

Leuk initiatief en mooi geregeld.

Wist ik wel , maar vrouwen hé 😀

En bedankt voor de fotootjes :respect2:

[quote=”911-lover” post=276776]Was jij die witte Mercedes die de hele tijd achterna reed ?[/quote]
          Klopt (hihi sorry), wij waren een beetje aan de late kant in Houthalen, jullie reden net de parking af als we toekwamen. No worry, nog geen Benz gespot bij de politie 😉 alleen in Best mannen met een B-klasse gezien met stickers en licht-installatie ;-).
          [quote=”911-lover” post=276776]En geen mailtje ontvangen[/quote]
          Klopt eveneens, je staat niet tussen de aanwezige bij het event, maar je hebt de foto’s al gevonden zie ik :applaus:

Was een leuke , maar zeer warme dag.
            Het is was lekker bakken en braden in de zon , vandaar waarschijnlijk de iets mindere opkomst dan de voorbije jaren.
            Maar weerom een pluim voor de organisatie voor het leuke evenement.
            Tevens ook enkele aangename forum leden ontmoet vandaag.
            Last but not least ; de bediening op het” beach terras” was supersnel dit jaar ; ik had ook afgeklokt op 2min58 .( zat met Wing aan tafel vandaar …:drink: )
            Dus de enige klachten die men zou kunnen hebben , moet men aan de weergoden richten wegens +30* Celsius

Was jij die witte Mercedes die de hele tijd achterna reed ? Mijn vrouwtje vertrouwde het niet en wilde niet sneller rijden dan toegestaan . angst sinds we de voorbije weken een paar keer aan de kant zijn gezet door annoniemes .
              En geen mailtje ontvangen

Het treintje(met de vreemde eend aan de staart) vanuit limburg geen smooth :driver: met alleen het laatste stukje snelweg.
                Het was inderdaad weer een gezellige(warme bedoening) aan het water. Gezellige babbel op het terras met fast-speed bediening ;-).
                De forum-leden die zich op het event op aanwezig gezet hadden, hebben daarnet een mailtje ontvangen van de Webmaster :happydance:

voor zei die er niet waren, ze hadden weer ongelijk….:coolness: mooi weer, schoon volk (aan het water) , mooie auto’s, lekkere frietjes, en de bediening was dit jaar TOP ! bestellingskes werden gemiddeld geleverd afgeklopt op 2:58 , dus ze hebben er van bijgeleerd…:up:

Ook weer fijn weer enkele forumleden terug gezien te hebben en enkele nieuwe gezichten gezien te hebben op het plein 😀

Oke mannen, Harry en ik schuiven zondag ook efkes aan op het veldje met de turbo en de wtl!

9.15u Carpool Houthalen . Genoteerd .

Wij komen met de nieuwe Macan S

als het maar 10 minuten zijn…, daar kan ik mee leven, heb daar al erger meegemaakt…:drink:

Dat is leuk Wing ,dat je weer aanwezig , en vergeet niet het was zeer lekkere capuccino en koffie op het terras vorig jaar, als je tenminste het geduld kon opbrengen om 10 min langer te wachten 😀 😀 😀

ik ga er ook proberen bij te zijn :up: :up:

OK tot dan!

OK, genoteerd

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.