PUUR Porsche Treffen – Zondag 2 juni Aquabest (Eindhoven)

Home Forum Porsche Uitstappen PUUR Porsche Treffen – Zondag 2 juni Aquabest (Eindhoven)

• Maker
    Discussie
  • Op zondag 2 juni organiseren we voor de 8e keer het PUUR Porsche Treffen bij Aquabest.

Ook deze editie verwachten we weer ongeveer 1.500 Porsches en zorgen we wederom voor een eigen Porscheforum BE parkeerplaats.

Aanmelden voor een ticket (5 euro per auto) kan via de onderstaande link:
    https://www.puurpm.nl/porsche-treffen

Graag tot ziens in Best!

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
    • Wat denken jullie van 9.15 vertrekken aan carpoolparking Houthalen?(zoals vorig jaar)

Ik zou eventueel aansluiten vanuit Landen. Om hoe laat vertrekt ‘de Limburgse trein’?

Groet

X

Ik probeer er donderdag ook te zijn , maar dat zal idd van het weer afhangen . Regent het al bij mijn vertrek blijft ze mooi onder haar pyama in de garage staan tot zondag

Yep, zondag wordt een topdag.

Donderdag met 10 jaar TACB is het wat anders …

en nu beloven ze ook nog mooi zomerweer zondag …:up:

Wij zijn ook van plan te gaan met de 968CS en de Boxster

Ik ga alleszins , zijn er nog die gaan vanuit Limburg? kunnen we misschien treintje maken…

De organisatie van PUUR Porsche Treffen heeft ondertussen een forum-topic aangemaakt ivm PUUR Porsche Treffen 2019 @ Aquabest.
                    Naar trouwe gewoonte voorzien ze ook weer een PorscheForum BE parkeerplaats.
                    Mogen we vragen dat de Forum-leden die afzakken naar dit geweldige event hun deelname even bevestigen bij het event in de event-kalender.
                    PUUR Porsche Treffen 2019 @ Aquabest
                    We kunnen vanuit het event berichten via e-mail versturen naar de aanwezige (handig toch :lekker: ?).
                    En het is natuurlijk altijd leuk om te weten, wie je kan tegenkomen tijdens het event.
                    We duimen uiteraard, dat de weergoden gunstig weer voorzien voor deze editie!

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.