PUUR Porsche Treffen, zondag 22 mei 2016 Aquabest

Home Forum Porsche Uitstappen PUUR Porsche Treffen, zondag 22 mei 2016 Aquabest

• Maker
    Discussie
  • Op verzoek van enkelen maken we nu alvast de datum voor het PUUR Porsche Treffen bekend.

Op zondag 22 mei staat Aquabest wederom in het teken van alles wat de Porsche liefhebber boeit.
    Toegang is wederom gratis, meer informatie volgt.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 111)
    • en waar zijn die langyards voor ? 😀

ingeschreven en kom naar Ranst 08h45

Lanyards kan je bij mij krijgen! Steeds een set van 2 en 1 badgehoudertje.
          Ik kan wellicht niet deelnemen aan het treintje maar zal wel van 10h – 12h in Best zijn.

Hoi , iedereen
            Zal ook naar parking komen Ranst ( 08.45u)
            Dit keer een treintje zonder fout te rijden .
            2 porsche’s 996 / 944 erbij misschien nog een collega (3 ) 997
            Kan er nog iemand voor langyards zorgen ? ( 2 stuks graag )

Ingeschreven, ik zal zien mijn weg te vinden naar de PFB stand.
              Tot dan!!

ah danku 😉 dan kom ik daar gezellig staan 🙂

Het is bijna ongelooflijk maar waar, zelfs Rode Bolides zijn van harte welkom bij de vrienden van het PFB!!! :coolness:

Waarom zou je niet op PFB parking komen staan? Iedereen is welkom hoor!

Ik ben er ook aanwezig! als je me ziet spreek me zeker even aan 😉
                      https://dl.dropboxusercontent.com/u/27621160/Cayman%20R%20SKeijmel/SKRDThumbs.jpg
                      zo ben ik te herkennen 😉

heeft het zin voor mij op bij PFB parkeerplekken te staan ❓

Ingeschreven 🙂 Met de ouwe rakker, kom naar Postel!

die slagbomen van die vrachtwagenparking staan meestal gewoon open.
                          nog een alternatief is de parking van het afgebroken Carrestel brugrestaurant, net voorbij afrit nr 22 Beerse/Gierle

Iemand zin om om 9u30 af te spreken aan de vrachtwagenparking op de E34 aan de grens in Postel?
                            ( ben wel niet zeker of die nog vrij toegankelijk is, waren er geloof ik slagbomen aan ‘t zetten)
                            Alternatief is parking aan het gulf tankstation net over de grens in nederland

Wij zullen ook weer van de partij zijn.
                              Vermoedelijk met een 4-tal wagens.

We zullen aanpikken met het treintje van de Limburgers. :driver:

Waarschijnlijk ter hoogte van afrit Hasselt-Zuid of Diepenbeek of Houthalen. Nog te bepalen in de komende weken.

Hoi Rollie,
                                Neem aan dat je Bruno benzinestation bedoelt.
                                Ik kan daar wachten, laat maar weten wanneer je denkt dat jullie er voorbij gaan komen.

ook aanwezig super meeting
                                  [i]
                                  voorstelverzoek verzonden[/i]

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.