PUUR Porsche Treffen, zondag 22 mei 2016 Aquabest

Home Forum Porsche Uitstappen PUUR Porsche Treffen, zondag 22 mei 2016 Aquabest

• Maker
    Discussie
  • Op verzoek van enkelen maken we nu alvast de datum voor het PUUR Porsche Treffen bekend.

Op zondag 22 mei staat Aquabest wederom in het teken van alles wat de Porsche liefhebber boeit.
    Toegang is wederom gratis, meer informatie volgt.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 111)
    • ja zal er ook zijn is een hele mooie meeting 😀

ja heel mooie meeting ik zal er ook zijn

Ben er ook. Komen aan vanuit een 8 daagse Mille Miglia 2016 tour met groep van 8 Porsches. Hebben dan de nodige km in de benen zitten. Mooi eindpunt in Best.

Hoi Herman, idd, we rijden dan vie de N-Z verbinding richting Valkenswaard, verder vie Eersel.
            Je kan ook stoppen aan het eerste benzinestation richting Centrum Houthalen, rechts van jje als je van de afrit komt. Daar is parking.

Hè Rollie voorzien jullie dan via de Noord-Zuid en Eersel (of Valkenswaard) te rijden dan sluit ik desgevallend aan aan carpool Houthalen. Of nog andere route ?

9u?

Heb ook reeds een tijdje geleden ingeschreven. Zu ook willen aansluiten op carpoolparking Diepenbeek. Welk uur ?

Heb gisteren vernomen dat zoonlief schoolfeest heeft dus ik zal het kort en krachtig moeten houden dus. :bounce:

Amaai, nog meer volk uit de omgeving… :drink: ik kijk er al naar uit… :up:

@wing67 ik ga ook aansluiten bij jullie, als ik mag Diepenbeek, en denk mijne maat van in’t straat ook wel

hier moet Rollie even inspringen, ik dacht dat hij 9 uur zei… :driver:

Wing67: om Hoelaat in Diepenbeek aan de Carpoolparking?

Ciao AmbuRaf

Wij hebben ons net registrerend , nu maar :up: :up: :up: op goed weer .

@ Harley G Schreef ik vertrek in Ranst om 9h00 dus!! Verzamelen tegen 8h30-8h45?

Wij gaan proberen om aan te sluiten in Ranst om 9 u maar das bijna midden in de nacht voor ne gepensioneerde hé . :sleep: :sleep:

Ook zojuist ingeschreven, duimen voor goei weer. :driver: :drink:

Op advies en aanraden van Rollie die vanmiddag op bezoek was heb ik mij net ook ingeschreven, kijk er al naar uit wat forumleden te ontmoeten :up: :up:
                                  Ikzelf ben woonachtig te Maaseik en denk dat ik mij aansluit in Diepenbeek aan de carpool parking, van hieruit zou Roland ook vertrekken.. :driver: :driver:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.