PUUR Porsche Treffen, zondag 22 mei 2016 Aquabest

Home Forum Porsche Uitstappen PUUR Porsche Treffen, zondag 22 mei 2016 Aquabest

• Maker
    Discussie
  • Op verzoek van enkelen maken we nu alvast de datum voor het PUUR Porsche Treffen bekend.

Op zondag 22 mei staat Aquabest wederom in het teken van alles wat de Porsche liefhebber boeit.
    Toegang is wederom gratis, meer informatie volgt.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 111)
    • Dit event komt stilletjes dichterbij. Net even de routeplanner bekeken en ik rijd over de E19 naar Antwerpen en vandaar over de E34 richting Eindhoven. Ik wil gerust afspreken op de parking in Ranst maar ik wil stipt om 10h in Best zijn. :driver:
      [hide]Iemand ervaring om een puberende dochter te overtuigen om een dagje mee te gaan? :mrgreen: Worden nog zware onderhandelingen. :bounce:
      De misses is al zo ver dat ze zelf ook met 1 van de 2 P’s naar daar zal rijden. :coolness: Ze dient nog wel een keuze te maken die hopelijk tegen dan gemaakt zal zijn. Argumentatie: De Boxster heeft zijn contacslot links staan dus kan ze die niet starten 😯 en de 944 heeft het contactslot dan wel correct staan maar die start wat moeilijker dus de schrik zit er in dat ze eens niet gestart gaat geraken… 😯 Ik zal mij nog een derde moeten bijkopen denk ik… :bounce:
      [/hide]
      Anyway, ik vertrek in Ranst om 9h00 dus!! Verzamelen tegen 8h30-8h45?

0

[quote=”AmbuRaf” post=230593]Rond een uur of 9… dan zijn de kindjes wakker en de mama heeft haar ontbijtkoeken :happydance:[/quote]

Vanwaar vertrekt ge precies ? Afspreken op de parking van Hoefnagels in Geleen om 9.00 ?

0

[quote=”AmbuRaf” post=230527]Vertrekt er ook een groep vanuit Zuid-Limburg???

Maastricht, Eindhoven, …

Mvg AmbuRaf[/quote]
          Ben weliswaar geen groep maar zal zeer waarschijnlijk via de A2 vanuit Midden-Limburg rijden.

0

aanwezig

0

zeker aanwezig

grtz Geert

0

Rond een uur of 9… dan zijn de kindjes wakker en de mama heeft haar ontbijtkoeken :happydance:

0

[quote=”AmbuRaf” post=230527]Vertrekt er ook een groep vanuit Zuid-Limburg???

Maastricht, Eindhoven, …

Mvg AmbuRaf[/quote]

Yes, van uit Genk, …maar kan rustig de A2 oprijden aan de kruising E314 en A2. Hoe laat dacht je te vertrekken ?

0

Vandaag ook een ticketje genomen.Welk treintje zien we dan nog wel … :music:

0

Juist ingeschreven, ben al jaren aan het proberen er te geraken en dit jaar gaat het lukken!

0

Vertrekt er ook een groep vanuit Zuid-Limburg???

Maastricht, Eindhoven, …

Mvg AmbuRaf

0

Hoewel ik er vorig jaar niet bij was, meen ik dat dit vorig jaar met bewegwijzering was aangegeven.

Dacht toch een filmpje hiervan op YouTube gezien te hebben. :salut:

0

Zonet ingeschreven.
                            Hoe weten we waar leden van PFB geparkeerd zijn ?

0

Goed te upper Gert.
                              Zonet ingeschreven.
                              Treintje Geel, Lummen, Retie ?

0

UP: vergeet jullie niet te registreren zodat je het toegangsbewijs per mail zal ontvangen!
                                PFB zal normaal weer een aparte parkeerzone hebben en wellicht kunnen we een aanwezige forummer gelukkig maken. Meer info volgt later! :drink:

0

[quote=”ward” post=229447]Ik stond de laatste twee jaar ook op de PFB stand en vond dat best okee.
                                  Alleen dit jaar eens proberen misschien om met het treintje Porsches niet verkeerd te rijden hé[/quote]

Yep treintje is leuk zoals 2 of 3 jaar terug :happydance: toen waren we met een hele benden :coolness:
                                  best daartegen nog afspreken :drink:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.