PUUR Porsche Treffen, zondag 22 mei 2016 Aquabest

Home Forum Porsche Uitstappen PUUR Porsche Treffen, zondag 22 mei 2016 Aquabest

• Maker
    Discussie
  • Op verzoek van enkelen maken we nu alvast de datum voor het PUUR Porsche Treffen bekend.

Op zondag 22 mei staat Aquabest wederom in het teken van alles wat de Porsche liefhebber boeit.
    Toegang is wederom gratis, meer informatie volgt.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 111)
    • Ik stond de laatste twee jaar ook op de PFB stand en vond dat best okee.
      Alleen dit jaar eens proberen misschien om met het treintje Porsches niet verkeerd te rijden hé

0

Beste mensen, er wordt een speciale zone voorzien voor PFB zoals dit de voorbije jaren ook zo was!
        Het is een vrije wereld uiteraard maar het is hier nog altijd een Porsche forum wat inhoudt dat ALLE Porsches hier welkom zijn alsook op de speciaal gereserveerde plaats voor PFB in Best.
        Als jullie persé weer eigen groepjes willen gaan vormen…ga jullie gang maar regel het dan privé!

0

Ben wel eens met Bladerunner, waarom niet allemaal met PFB :think: ?
          Ga zien datum vrij te houden.

0

Parkeerticket gedownload. Nu maar hopen dat ik em op de baan krijg tegen dan …

0

Er is al twee jaar een aparte PFB zone, waar elke Porsche welkom is, is dit niet genoeg misschien?

Maar hey, ik kan dit jaar toch niet, so be it. :salut:

0

Toch niks ongewoons ? Op veel grote meetings worden ze per generatie geparkeerd.
                Denk maar aan de Nürburgring AVD

0

Vandaar dat je best een paar verschillende P-kes aanschaft :happydance:
                  Ik zal het thuis zo eens proberen uit te leggen :mrgreen: :what:

0

Misschien ook een 964 only, middenmotor only, Targa only, 924 only,…. vragen. 🙄 🙄

0

Heb zonet contact genomen met Puur om een stukje parking te voorzien voor de 996 rijders onder ons.

Belangrijk:
                      Bij aanmelden vul je in bij type Porsche: 996 only.

Zo kan Puur inschatten hoeveel ruimte ze moeten voorzien voor ons.

Groeten,
                      Rufie.

0

Om de logistiek verder te optimaliseren werken we vanaf dit jaar met voorregistratie.

Deze is vanaf vandaag geopend en bereikbaar via deze link.
                        We sturen dan automatisch een toegangskaart per email toe.

Er is per Porsche slechts 1 toegangskaart nodig.

0

Ik zal er ook zijn :drink:

@Danny
                          is in Best Nederland, makkelijk te vinden en goed aangegeven, is richting Eindhoven.

0

Mag ik vragen …
                            Waar gaat puur Porsche aquabest (???) precies door ???
                            Dank voor een antwoord

0

Normaal gezien zijn wij ook van de partij :salut:

0

Als de agenda het toelaat, zijn we er zeker bij.

Edit: :bounce: Kan pas vanaf 14h richting Best rijden. :bounce: Zie ook dat er dan rit van de POCA is….ze zouden mss beter naar daar :driver:

0

Nog liefhebbers ?

0
                                15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.