PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 – Aquabest

Home Forum Porsche Uitstappen PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 – Aquabest

• Maker
    Discussie
  • Op zondag 27 mei organiseren we voor de 7e keer ons PUUR Porsche Treffen bij recreatiegebied Aquabest in Best.
    Dit event trekt jaarlijks een kleine 2.000 Porsches en ruim 4.000 eigenaren en andere Porsche liefhebbers.

Het event duurt van 10.00 uur tot 17.00 uur en Aquabest is 100% Porsche. Dat betekent dat enkel Porsches parkeren op het evenemententerrein.
    Het hart van het terrein is gereserveerd voor diverse standhouders. De op het terrein gelegen Beachclub Sunrise is de plaats voor markt van Porsche gadgets (modelauto’s,
    brochures, boeken etc. etc.). Tevens zijn het restaurant en terras open voor een hapje en drankje.

Dit jaar ontkomen we er niet aan om een kleine toegang te vragen aan bezoekers.
    Wat begon als een klein initiatief is de laatste jaren uitgegroeid tot het grootste Porsche event in de Benelux, mét bijbehorende kosten aan terreinhuur, vergunningen, beveiliging en diverse andere facilitaire zaken.

Toegang kost € 5,- per auto (ongeacht het aantal inzittenden)
    We werken met een dagkassa, maar om onnodige files te voorkomen raden we aan om online in te schrijven. Je ontvangt dan een e-ticket voor de toegang.

Iedereen die zich registreert maakt bovendien automatisch kans op mooie Porsche prijzen in de Kentekenloterij!

Graag tot ziens in Best!

Klik hier voor de voorinschrijving

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 104)
    • terug van Aquabest, en heb weer wat forumleden mogen begroeten, was eens fijn ze terug te zien :up:
      de regen in de vroege namiddag was de spelbreker, en wat de opkomst betreft was volgens mij minder dan twee jaar geleden…, zou het komen door de entree die moest betaald worden om binnen te mogen ?? 🙄

Ik kom ook naar Houthalen . Tot morgenvroeg

Stopt het treintje vanuit Ranst ook op de parking in Mol? Is rond dezelfde tijdspanne. Ik sluit me graag ergens aan.

Grtn.
          Rory

Daar passeren wij ook dus we rijden er effe af om te kijken of we jullie witte bolide zien staan! :driver:

Wij vertrekken vanuit Q8 Ranst om 9u30 :drink:

[quote=”Rollie” post=267797]prima,willen diegenen die ook vanuit Houthalen willen meerijden zich even kenbaar maken zodat we stipt om 9.15 kunnen vertrekken[/quote]
                Ik sluit bij jullie aan Rollie in Houthalen :up:

Wij komen ook langs

Grtz

[quote=”DST” post=267802]@ Yellow: ik vind het een beetje denigrerend een Cayenne te associëren met een VRACHTWAGEN :what: :think:

Met nen TRAKTOR daarentegen :mrgreen: :engeltje: :mrgreen:[/quote]

Kennelijk zijn er nog steeds achterpoortjes: Ombouw lichte vracht Cayenne

Quote:
                    Wij kunnen nu ook de uitzonderlijke gevallen, die bijna niemand kan doen ,voor ombouw van alle AUDI en PORSCHE modellen (Cayenne , Macan ), !!! Deze hebben wel een volledig andere procedure , en moeten eerst in Duitsland ingeschreven worden…

[quote=”DST” post=267805]ik weet het nog niet, zal last minute beslissing worden denk ik[/quote]
                      de 991ERE! :think:

ik weet het nog niet, zal last minute beslissing worden denk ik

@DST

Kom je met die mooie 968 cab ?

@ Yellow: ik vind het een beetje denigrerend een Cayenne te associëren met een VRACHTWAGEN :what: :think:

Met nen TRAKTOR daarentegen :mrgreen: :engeltje: :mrgreen:

We zullen er zijn tegen 10:00 in Postel maar ik herhaal: met de gele! Aangezien het een vrachtwagenparking betreft hoop ik dat we geen problemen krijgen omdat we niet met een Cayenne komen?

:engeltje:

[quote=”DST” post=267799][quote=”Yellow Submarine” post=267415][quote=”Bladerunner” post=262773]Ik zal er alvast na enkele jaren belet terug bij zijn. Is er terug een Porsche forum België afbakening voorzien?

Misschien wat vroeg maar beter nu dan laat, voor diegenen die vanaf richting Antwerpen komen wil ik voorstellen om terug samen af te spreken op de vrachtwagenparking op de grens met Mol Postel om +/- 10.00u.

Aanvullen voor de geïnteresseerden mag hieronder:

– Bladerunner[/quote]
                                Ingeschreven vanuit Dresden! En zo mogelijk sluiten we aan bij groep Antwerpen, met de gele dit keer.[/quote]

Ik probeer mee aan te pikken in Postel om 10u :driver:[/quote]

Als er niemand mee rijd met mij, voor mij hetzelfde dan.

[quote=”Yellow Submarine” post=267415][quote=”Bladerunner” post=262773]Ik zal er alvast na enkele jaren belet terug bij zijn. Is er terug een Porsche forum België afbakening voorzien?

Misschien wat vroeg maar beter nu dan laat, voor diegenen die vanaf richting Antwerpen komen wil ik voorstellen om terug samen af te spreken op de vrachtwagenparking op de grens met Mol Postel om +/- 10.00u.

Aanvullen voor de geïnteresseerden mag hieronder:

– Bladerunner[/quote]
                                  Ingeschreven vanuit Dresden! En zo mogelijk sluiten we aan bij groep Antwerpen, met de gele dit keer.[/quote]

Ik probeer mee aan te pikken in Postel om 10u :driver:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 104)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.