Pyjama voor de wagen

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Pyjama voor de wagen

• Maker
    Discussie
  • Hallo lezers,

Ik heb in het verleden nog geen topic over dit onderwerp gelezen, dus bij deze….
    Ik vraag me af wie van jullie een tailor-made pyjama voor zijn Porsche in de garage gebruikt? En zo ja, welke gebruiken jullie dan? Ik vermoed dat een goede cover geen krassen maakt en/of condensatie achterwege laat?

Ik ben nl. geinteresseerd in een pyjama voor mijn SC-tje maar weet niet goed tussen het bos en de bomen van de verschillende aanbiedingen, een goed merk te kiezen. Ik ben me ervan bewust dat een echte goeie niet voor een appel en een ei te koop is.

Als er mensen zijn die wat advies kunnen geven, graag dan!

Alvast bedankt.

Groeten,
    Boxer

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Die hoes was nog van de 911 (waarvoor die een beetje te groot was) en is dus iets te klein voor de grotere en zwaardere (en … en … en …) 968 😈

[quote=”911-lover”:1gkbmmdo]Ik gebruik een universele cover.
        Niet duur en zeer goed.
        Na elke rit wordt de wagen gewassen en komt ze onder de pyama tot een volgende rit

Koen,2 mogelijkheden:ofwel is de porsche uitgezet in de lengt,ofwel heeft de pyjama in de kookwas gezeten. 😆

Ik gebruik een universele cover.
          Niet duur en zeer goed.
          Na elke rit wordt de wagen gewassen en komt ze onder de pyama tot een volgende rit

Stelletje gekken ! 😆

Als ze zo sexy is, zou ik ze toch niet laten slapen. 😀

ik heb de pyama besteld bij Porsche zelf…zeer goede kwaliteit en zijde zacht…topkwaliteit!!!

..De laatste tijd gebruik ik ‘m niet meer op de Porsche…ik vind haar zo sexy dat ik haar tegenwoordig naakt laat slapen 😆 😉

Inderdaad heb de binnencover van Porsche zelf gekocht.
                  Lekker zachte binnenkant tegen krassen.

Hier als voorbeeld foto van haar vroegere rustplaats:

Nu ben ik wel aan het uitkijken om een extra cover (dik zeil) er over te hangen (iets stevigers) omdat mijn jonge kat nogal verzot is op de wagen en soms haar nageltje nog gebruikt…

Ik weet dat Setakira ook een pyjama heeft 😆 ……voor zijn 993 cabrio.Voor zover ik mij herinner is het eentje van porsche.

Heb een speciale laten maken voor mijn 911. Bij covercraft in de UK. Ademt perfect en laat geen krassen na; binnen is hij gewateerd. Ik denk dat de buitenkant een Neo-weet ik veel wat is van 3M.

Heeft me 250€ gekost voor de buiten cover en 140€ voor de binnen-cover.

Heb ze al enkele jaren en heb ze ook al eens in een wassalon gewassen.

Michel

voor de S2 een 944-pyjama van Porsche
                        super kwaliteit, kost wel n paar centen…. 😕 D

Moet ademend zijn en zeker je wagen nooit vochtig of met warme motor onderdekken.

Ik heb voor mijn S eentje bij Porsche-A-parts gehaald

Ik heb dat vroeger gebruikt, maar sinds ik zag dat de ruiten aangedampt waren bij het verwijderen een paar dagen later (en dus de wagen vochtig leek), gebruik ik dat niet meer. Misschien was die van mij niet goed … ?!

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.